Ga naar inhoud


Smart TV gevoelig voor afluisteren


Sprietje

Aanbevolen berichten

Net zo smart als die slimme energiemeters... weg met die overbodige onzin.

 

D'r komt hier geen device met toevoeging slim of smart in de naam het huis binnen.

Die smart zooi doet zich slimmer voor dan dat ze werkelijk zijn en als gebruiker zit ik niet te wachten op het zoveelste foutje bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Straks kijken ze mee,welke drankje en hapje je neemt voor de buis,en krijg je prompt een aanbieding in de bus voor hetgeen je aan het verorberen bent  :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wisten ze al om dat je bij de koelkast aan moest geven wat je er uit gehaald had.

Zodat aan het eind van de week je boodschappen lijst naar de grootgutter gestuurd kan worden.

 

En dat is iets waar Chriet Titulaer het +/- 25 jaar ( als het er geen 30 zijn) geleden al over had. In het huis van de toekomst.

 

Maar hij had wel meer dingen goed.

Een lezing van hem in Goirle http://www.youtube.com/watch?v=sHrfaIqxyMM#t=541 uit 1985.

Geweldig om eens terug te horen.

Alhoewel de man wel slaapverwekkend spreekt

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo smart als die slimme energiemeters... weg met die overbodige onzin.

 

D'r komt hier geen device met toevoeging slim of smart in de naam het huis binnen.

Die smart zooi doet zich slimmer voor dan dat ze werkelijk zijn en als gebruiker zit ik niet te wachten op het zoveelste foutje bedankt! 

Altijd grappig om de thermostaat van de buren op 40 graden te zetten in hoogzomer, of geheel uit midden in de winter. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd grappig om de thermostaat van de buren op 40 graden te zetten in hoogzomer, of geheel uit midden in de winter. :D

 

Net zo smart als die slimme energiemeters... weg met die overbodige onzin.

 

D'r komt hier geen device met toevoeging slim of smart in de naam het huis binnen.

Die smart zooi doet zich slimmer voor dan dat ze werkelijk zijn en als gebruiker zit ik niet te wachten op het zoveelste foutje bedankt! 

Op mijn slimme tv kan ik mooi de slimmemeterstanden uitlezen, thermostaat kan nog niet de CV-ketel is nog niet aan vervanging toe.

post-51681-0-15518600-1400935098_thumb.png

post-51681-0-27446200-1400935116_thumb.png

post-51681-0-57145000-1400935130_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn slimme tv kan ik mooi de slimmemeterstanden uitlezen, thermostaat kan nog niet de CV-ketel is nog niet aan vervanging toe.

Waarom heb je in hemelsnaam een "slimme" tv nodig om je andere "slimme meters" uit te lezen??

Als ik even opsta en mijn hoofd in de juiste richting beweeg, dan zie ik een stuk sneller wat de actuele standen zijn.

Desnoods op afstand via de smartfoon, ..maar een tv aanzetten om je meters uit te lezen.......? :grin:

 

Ik begrijp dat het leuk is als hobbyist zijnde om er wat mee te spelen, maar het nut is ver te zoeken. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je in hemelsnaam een "slimme" tv nodig om je andere "slimme meters" uit te lezen??

Als ik even opsta en mijn hoofd in de juiste richting beweeg, dan zie ik een stuk sneller wat de actuele standen zijn.

Desnoods op afstand via de smartfoon, ..maar een tv aanzetten om je meters uit te lezen.......? :grin:

 

Ik begrijp dat het leuk is als hobbyist zijnde om er wat mee te spelen, maar het nut is ver te zoeken. ;)

Werkt op de iPhone of iPad sneller en beter, maar ja het werkt ook op de tv dus vond ik het noodzakelijk dat natuurlijk ook goed werkend te krijgen.

Verder heeft het geheel geen meerwaarde of enig nut dat te bekijken, dus "het kan en het werkt" (slim he). :)

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt op de iPhone of iPad sneller en beter, maar ja het werkt ook op de tv dus vond ik het noodzakelijk dat natuurlijk ook goed werkend te krijgen.

Verder heeft het geheel geen meerwaarde of enig nut dat te bekijken, dus "het kan en het werkt" (slim he). :)

Nou, je hebt wel een heel erg goed punt in deze, mijn tv heeft bijvoorbeeld ook een teletextdecoder, en heeft ook geen meerwaarde en verder nut. :D

..maar het kan.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...