Ga naar inhoud


Neutraal geen interesse tonen sollicitatie gesprek


Ventura

Aanbevolen berichten

 

Als hij een brief kan schrijven waar hij op uitgenodigd wordt, lijkt me dat hij op zn minst ook capabel moet zijn om zich netjes af te melden...

 

Die brief zal ie ook wel niet zelf geschreven hebben. :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien is die baan wat voor mij?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er wordt hier nogal wat aangenomen.

 

Uit de vraag blijkt niet dat de "maat" op dit moment werkeloos is.

Op je sollicitatie terugkomen is waneer je op dat moment een andere baan hebt ieders goed recht, vooral wanneer je daar goed over hebt nagedacht.

 

Maar juist wanneer je daar een afweging hebt gemaakt zou je ook in staat moeten zijn dat zelfstandig te verwoorden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vind het not done om een kennismakingsgesprek op voorhand af te zeggen.  Uiteindelijk heb je er al sollicitant tijd in gestoken om je cv op orde te hebben en om te solliciteren. Net zo goed dat ik het not done vindt van bedrijven om sollicitanten gewoon helemaal niets te laten weten.

 

Als je als gegadigde vindt om wat voor een reden dan ook dat je wilt afzeggen, wees dan een vent en bel die HR manager gewoon op en leg uit waarom je er van af ziet. Al dat gedraai er omheen begrijp ik niet zo. Een briefje of een emailtje met een K excuus vind ik een een beetje een goedkope manier om het af te doen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames en heren. Ik zie dat er flink wordt gereageerd. Voor de duidelijk hij heeft al een vaste baan :). Het kan geen kwaad of men om zich heen kijkt ;)

"Om zich heen kijken" is wel iets anders dan serieus solliciteren en dan vervolgens een uitnodiging bij voorbaat afslaan.

 

Maar bij een uitnodiging bij voorbaat concluderen dat er geen "klik" is, gaat er bij mij niet in.    

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoort vaak vele verhalen, maar ik kan jullie garanderen dat werkeloos en bijstand echt niet grappig is. Ik probeer op allerlei manieren weer aan het werk te komen, maar ja, ben nu 51...........De verhalen over DE werkelozen, de voordelen die ze hebben, de vrije tijd, lekker kunnen doen wat ze willen......geloof me, niet leuk. Geloof je me niet, kom volgende maand hier maar eens inwonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom stuit me een verhaal over solliciteren voor de lol en bij serieuze uitnodiging.een smoes bedenken om er vanaf te komen ook zo tegen de borst.

Voor menigeen kwetsend.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom stuit me een verhaal over solliciteren voor de lol en bij serieuze uitnodiging.een smoes bedenken om er vanaf te komen ook zo tegen de borst.

Voor menigeen kwetsend.

dit is nou typisch een uitspraak met grote vooroordelen

 

"voor de lol" wat is dat nou voor uitspraak zeg. Het is geen dagje naar de Flevohof (google maar wat de Flevohof was).

 

Henk Kamp (minister in het dagelijkse leven) zegt ook maar dat mensen moeten verhuizen voor een baan, een andere of nieuwe baan.

Geklets. Bedrijven nemen tegenwoordig geen mensen aan die verder dan 30 km of 40 km verderop wonen.

Wat heb je aan zo'n man. Zoveel mensen in het land denken er zo gemakkelijk over als deze man.

 

En waar moet je dan wonen? Van Maastricht naar Rotterdam verhuizen? Helaas er is geen woning. Huis verkopen in Maastricht? Vergeet het maar.

Huis gaan huren? Vergeet het maar tig-jaar wachtlijst in Rotterdam. Huren in vrije sector? Ja zeker 1200 per maand aan eurootjes. Vergeet het dus maar.

En dan is de baan ook nog maar voorlopig voor een jaartje.

 

Altijd leuk dat mensen zo reageren alsof zij alles van te voren weten of iets goed is of niet. Nooit denken dat ze misschien verkeerd zaten.

Kennelijk hebben zij nooit eens iets verkeerds gedaan in hun of haar leven. Deze mensen zullen dus ook nooit betrokken zijn bij verkeersongeluk door hen is veroorzaakt.

Zij maken namelijk geen fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Amager95, je gaat voorbij aan de kern van deze draad. Net of je die (nog) niet gelezen hebt. Je haalt er zaken bij die hier niet aan de orde zijn.
 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eduart07.

 

 

@Amager95, je gaat voorbij aan de kern van deze draad. Net of je die (nog) niet gelezen hebt. Je haalt er zaken bij die hier niet aan de orde zijn.
 

 

Zullen we het modereren aan de moderators overlaten.?

Het is nu de tweede keer in korte tijd dat je een lid onterecht terecht wijst.

En om bij het recht te blijven, drie keer is scheepsrecht.

Ben je het ergens niet mee eens gebruik je de Waarschuw moderator knop.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...