Ga naar inhoud


VU+ Solo2 terugzetten backup lukt niet


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

ik probeer een oude backup terug te zetten van mijn solo2, hij blijft echter hangen in het scherm dat o.a. zegt: do not power off, please wait. Wat kan ik nu nog doen?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik veronderstel dat jij een via het VTI Panel gemaakte Image backup bedoeld, correct?

 

Zo ja, zet jij deze backup via het VTIPanel Menu vanaf jouw interne HDD terug?

 

Zo ja, kopieer de map vuplus vanuit jouw HDD naar een FAT32 geformatteerde lege USB Stick en zet de backup dan via de bekende procedure terug.

Met bekende procedure bedoel ik dezelfde wijze alsof je opnieuw wilt installeren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen, het punt is dat het restore proces zegt: 'do not power off' en niet verder loopt. Ik ben bang dat als ik het apparaat toch aan en uitzet dat het dan niet meer werkt. Is mijn vrees terecht?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrees was onterecht, apparaat werkt nog. Ik heb VTI 6.08 gedownload en op een FAT32 geformatteerde USB stick gezet. Stick in de voorste USB input gestopt en met de meldingen van het restore proces nog steeds op het scherm de STB toets van de afstandbediening net zo lang ingedrukt tot het apparaat ging rebooten. Vanaf dat punt was een normale flash weer mogelijk en is het probleem opgelost.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...