badkarma777 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Ik krijg af en toe een vastloper in Spark op mijn Amiko alien 2 (oscam) , dus ik heb vandaag eens enigma erop gezet via multiboot. Nu staan de usals instellingen goed , en ik heb de zenders gescanned maar hij vindt alleen Hotbird en astra1 , ik krijg wel beeld maar kan verder geen satellieten vinden behalve die twee. Weet iemand waarom? Ik ben echt net nieuw met enigma, dus ik weet niet alle opties te vinden in het menu, dus graag jip & janneke taal.
Satterdam Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 welke Enigma2 Image heb je er op gezet? Waarschijnlijk heb je een versie waar alleen Astra1 en Hotbird in de satellietlijst staat.
badkarma777 Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 okeee, ik heb HDMU_12197_E2_spark7162_214_git_5759_nodebug_mix_Flash erop gezet.
Satterdam Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Ja bij HDMU zit er maar 2 satellieten in. Dit kan je oplossen door in het menu de plugin satellites.xml te downloaden dan heb je alle satellieten.
badkarma777 Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 oke bedankt! ik ga dat straks even proberen!! Ik vind t wel raar dat oscam in spark steeds vastloopt , voorheen gebeurde dat veel minder vaak. ik wil m eens opnieuw installeren, maar weet niet hoe ik de oude verwijder, en ik weet ook niet meer waar ik oscam heb gedownload toendertijd. Het is namelijk niet de oscam4spark versie die in dat bekende pluginpack zit, maar deze heet gewoon ''oscam'' in de plugin lijst, alleen waar kan ik m downloaden???
Satterdam Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Je kunt een andere versie van Oscam proberen. Oscam zou normaal gesproken gewoon goed op spark moeten draaien. Waar gebruik je Oscam dan voor? Voor je kaartlezer of voor een netwerk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen