Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naast Canvas en Een vermeldt mijn vpro gids ook OP12.

Dit schijnt een zender te zijn die ook wel Ketnet OP12 heet, en in SD. wordt uitgezonden.

Nu weet ik niet of het een fta is of dat-ie in het CD pakket zit, maar ik heb verschillende frequenties op dit forum geprobeerd, maar geen een werkt.

Heb 19.2 geprobeerd en 23.5- bij de laatste stond DVBS2 vermeld en de bijbehorende instellingen.

Beetje raar toch, want DVBS2 zie je vaak bij HD.

Heeft iemand de nieuwste instellingen?

Die Vlamingen zijn toch wel kampioen in het bedenken van rare zendernamen: Ketnet, Canvas, Op12 en de muziekzender Klara.

• Moderator
Geplaatst:

Klara is nog wel te verklaren,  KLAssieke RAdio.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Naam is:  KetOp12

23.2   12129 op de transponder zitten diverse NL zenders, bijv NGC HD en NostalgieNet

Het kan zijn dat het een avondzender is. Met het familie HD pakket ontvang ik 'm.

Geplaatst:

Ketnet zendt uit van 06-20 uur.

Hierna start op 12.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst: (aangepast)

KETOp12 is een gedeelde zender.

06-20 h is het Ketnet.

Na 20h is een zender voor +12 jarigen.  Maar dit is met een grote korrel zout te nemen (zelfs een hele schep).  Want er zijn ook regelmatig sportwedstrijden te zien, Of heruitzendingen van Canvas.  Ook soms gewoon ... niets.

Zoals vanavond: 

Sporza: UEFA Europa League 20:25 65 min. Verslag. 21:30 "Finale: FC Sevilla/Benfica." Rechtstreekse uitzending van de eerste helft met voor -en nabeschouwing. Commentaar: Filip Joos. Voorbeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.

De tweede helft zit op Canvas:

Sporza: UEFA Europa League 20:55 120 min. Verslag. 22:55 "Finale: FC Sevilla/Benfica." Rechtstreekse uitzending (overname van OP12, waar de wedstrijd begint om 20u45). Opgelet: verlengingen en strafschoppen mogelijk. Commentaar: Filip Joos. Met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.

KetOp12 zit op 23.5 (Astra 3).  De versie op Astra 1 geeft al lang geen beeld meer.

Je hebt wel een HD ontvanger nodig, zoals voor alle Vlaamse kanalen, daar die allen in MPEG4 gecodeerd zijn.

KetOp12 is een SD zender. (720x576i25)

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

KetOp12 zit op 23.5 (Astra 3).  De versie op Astra 1 geeft al lang geen beeld meer.

Willy

zit ook op astra 1,zie link bericht 3

@topicstarter, is het nou gelukt om 'm te vinden?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen