Ga naar inhoud


flashen wilt maar niet


xrage
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Lo ) 
heb een ultimo 
en het flashen lukt maar niet, netjes mappen gemaakt, vuplus/ultimo daar de bestanden in, box helemaal uit powerknop weer aan maar krijg nooit geen melding dat ik de - in moet drukken ? 

3 usb sticks geprobeerd. iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

- toets indrukken en ingedrukt houden als je box herstart werkt bij mij altijd met usbstick erin ,fat32 moet je usb zijn geformateerd

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zip bestand nog eens downloaden, en dan unzippen rechtstreeks naar die stick. Dan hoef je ook geen directories aan te maken. Kijk eens of het dan wel werkt?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

zip bestand nog eens downloaden, en dan unzippen rechtstreeks naar die stick. Dan hoef je ook geen directories aan te maken. Kijk eens of het dan wel werkt?

 

 

ook al gedaan :(

 

dacht laat ik pli eens proberen, maar ook dat deed het niet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

druk die stick es in een andere usb port en kijk eens of dat wel werkt?

 

Misschien is het een idee om eens te vermelden wat je zoal hebt geprobeerd, dat voorkomt "dat heb ik al gedaan" postings...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke sorry, :)

 

Heb de andere usb producten eraf gehaald, heb 4 verschillende usb sticks geprobeerd, en alleen de front usb heb ik daarbij gebruikt, weet dus niet of je kan booten via de usb aan de achterkant. Ook al een oudere versie van vti geprobeerd en een pli.

 

 

inmiddels ook de usb aan de achterkant geprobeerd maar ook niet gelukt. kan het iets te maken hebben met de hardeschijf die erin zit ?

aangepast door xrage
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
Gast Mimisiku

Let er ook op dat grote USB sticks vaak ook niet willen. Ik gebruik een 1 Gb stick voor op mijn XP1000. Daar wilde het ook niet met ettelijke sticks (8Gb en groter). Misschien ligt daar het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat je de verkeerde firmware voor je box op je USB stick hebt staan?

Is mij ook al eens gebeurd. Ik probeerde laatst eens voor een vriend die een VU+Duo had, de firmware voor een VU+Duo2 te laden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu pli opstaan, en wil graag naar vti image en ik weet zeker dat ik de goede te pakken heb, er komt ook niet eens in beeld te staan dat ik de - toets in moet drukken, maar ik wel dat dat op het frontje moet en niet op de afstandbediening :)

 

Heb 5 usb sticks gebruikt maar geen een doet, zal vanmiddag nog even 2 andere merken halen en die iets kleiner zijn, misschien helpt dat. Bootloader geen idee welke ik heb. weet eerlijk gezegd niet waar ik dat kan zien  :eek:

 

fotootje erbij van wat er op staat . vu%20ultimo.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...