Ga naar inhoud


Opzegging wegens wanprestatie


sjansse

Aanbevolen berichten


Als u wat verder het forum gelezen had ,Digitenne houd waarschijnlijk op over 2,5 jaar.

De beeld kwaliteit is zeer matig te noemen van digitenne ,en het aanbod van zenders is zeer gering.

 

Die monteur van CD kan natuurlijk alléén de Rommel die CD zelf leverde installeren ,dus dat is vragen om problemen.

U  had beter een goede Sat.dealer kunnen contracteren  ,en vooral goed laten voorlichten hoe het ea werkt ,en wat wel en wat niet kan .

Die z.g.n.gecertificeerde ontvangers ,dat is alleen maar ellende ,en zonde van de tijd en moeite die men er aan besteed .

 

Een  sat.ontvanger op basis van Linux software zoals Dream boxen e.d. ,als u die gekocht had,dan had u die problemen nu niet gehad ,en alle opnamen  nu nog kunnen bekijken.

 

Een EPG met 19 zenders  zichtbaar per keer ,opnames programmeren met één druk op de knop + 1x om te bevestigen ,meerdere zenders tegelijkertijd opnemen ,kijken naar een opgenomen programma terwijl er een opname bezig is ,geen enkel probleem ,en met div. plug-in's is er nog veel meer mogelijk als de ontvanger op het internet is aan gesloten ,kort om er gaat een wereld voor je open met een goede Linux box.

 

Alléén via de Satelliet heeft een dermate groot aanbod van duizenden  gratis te ontvangen zenders ,al of niet in HD ,en of Pay-Tv uit heel Europa , daar kan geen kabel aanbieder tegen op ,ook geen glasvezel kabel ,want zoals bij elke kabel provider is maar een beperkt buitenlands aanbod ,daar bij moet men ook voor zenders die Free To Air zijn betalen ,dus ook voor commerciële zenders ,en al of niet in HD uitgezonden programma's die via de satelliet gratis te ontvangen zijn . 

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

neem een receiver ipv recorder en hang usb disk aan. nog geen problemen gehad met die m7bakskes.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen ...... die unix ontvangers zijn inderdaad het neusje van de zalm, maar ze gaan vergezeld met een nogal stijle leercurve ! Hopelijk wordt die vu niet "kaal" geleverd !

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik een goeie handelaar gevonden, de VU wordt voor aflevering geheel geprogrammeerd afgeleverd en geïnstalleerd.

Als de installatie klaar is hoef ik alleen maar op de kijken knop te drukken.

 

Maar ik ben wel leergierig, Toen ik met een pc begon had je besturingssysteem DOS 7.22.

Pas veel later kwam Windows 3.11 op 7 floppy's 

 

Ik heb veel tijd, geduld, en de gouden regel, Read The Fucking Manual,

We zullen het leren, al duurt het iets langer, 

en ik weet ook dat in sommige gevallen, meestal door eigen schuld, de regel Unix, Wij nix, en Zij nix op gaat, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de VU wordt voor aflevering geheel geprogrammeerd afgeleverd en geïnstalleerd

 

 

Zou toch maar de CCcam  of Oscam instellingen ff nakijken.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks van dat alles, ik heb voorlopig nog gewoon de CD kaart.

Mocht dat abonnement opgeheven worden, ga ik weer naar Ziggo, dat is in deze regio de enige kabelaanbieder.

Dit vanwege internet met een beetje serieuze snelheid, alle overige aanbieders hier maken gebruik van de telefoonlijn, en dat gaat niet bijzonder snel.

En Ziggo heeft  ook een smartcard die in de vu kan.

 

En dan nog de FTA zenders, wat hopelijk een flink aantal is.

 

Wat CCcam of Oscam betekent weet ik niet eens, en openpli??

Ik heb de klok horen luiden, maar de klepel?/ eerst weer een hoop leeswerk, ik moet nog veel leren, daar ben ik ondertussen wel achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou toch maar de CCcam  of Oscam instellingen ff nakijken.

 

Willy

Niet doen ! TS wilde toch van zijn abonnement af ? ;-)

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij schrijft,mocht dit abonnement opgeheven worden.Dus wel een softcam nodig.En als hij naar ziggo gaat,en die kaart gaat rechtstreeks in de tuner,dan heeft die ook een softcam nodig.Maar ik weet niet of zijn ontvanger wel dvb-c(2) aankan.Heb de specs van die ontvanger niet bij me.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...