Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

De kogel is door de kerk.

Ik heb een VU+duo2 aangeschaft samen met een ovale kunststof schotel met 4 koppen en 2 switches,

Goed voor Astra 28.2, Astra 23.5, Astra 19.2, en Hotbird 13

Volgende week wordt het spul gemonteerd, ik ben benieuwd.

Wat denken jullie ervan?

Foto is uit de folder.

post-68833-0-73847300-1400082300_thumb.jpg

Geplaatst:

Over de schotel ben ik al jaren tevreden.

Zelf ook de opstelling met 4 LNB's

En gebruik daarvoor de smalle ALPS.

Al zou ( na het lezen van enkele berichten hier) 3 maal een  inverto black met 1 alps op de 19.2 positie beter zijn.

Over de ontvanger kan ik niks zeggen om dat ik he niet heb.

Maar ben nog altijd tevreden over zijn oudere broer 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

eerst kopen dan vragen!

:D

is een prima setje hoor

Tsja, ik wist het eigenlijk wel, ik lees hier veel, vandaar, maar ik wou mijn aankoop toch met jullie delen.

Geplaatst:

Schotelsetje hier al wat jaren in gebruik zonder enig probleem. Heb er zelfs een 4.8 kopje bij geplaatst.

Vu+ duo2 al aantal maanden in gebruik, maar vanaf begin problemen mee. Na moederbord wissel gaat ie als een zonnetje.

Goede keus denk ik zo ;-)

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Geplaatst:

Prima schotel, ook hier in gebruik. Let wel op het gewicht van de LNB's. Ik heb de arm extra ondersteuning gegeven d.m.v. 2 extra stangen zie foto.

post-32823-0-17457900-1400192792_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik heb nu een 110cm schotel i.p.v. de Visiosat Big Bisat, geeft duidelijk betere resultaten, met name boven 12 GHz / 28.2.

HD op 23.5 gaf ook net-aan  signaalsterkten.

Geplaatst:

schotel met de lnb's is een prima keuze en moet niet verder ondersteunt worden, dit speelt pas bij quad lnb's. De ontvanger is ook super. Hier ga je veel plezier aan beleven.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Het massjien staat in de kast, nu heb ik gelijk een vraag,

Hoe krijg ik mijn NAS zo ingesteld dat ik muziek of video wat daarop staat kan streamen.

Ik heb het ergens gelezen, maar waar??

• Moderator
Geplaatst:

We gaan hier niet een topic maken met verschillende vragen. Heb je een nieuwe vraag, dan een nieuw topic met een aansluitende topic titel.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...