wiscel Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Hoi, vandaag voor het eerst een update van de firmware uitgevoerd op mijn VU+ Ultimo. Vervolgens alle zenders opnieuw gescand en geladen, maar ik kan alleen de FTA zenders kijken. De Canal Digitaal zenders blijven allemaal op zwart. Iemand enig idee wat dit is? Nog wat info:Image: Openpli 4 Kernel 3.1.1 Enigma: 2014-05-11 VU+ Ultimo 4K
sattv4iedereen Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Als je hem volledig opnieuw geflascht heeft,dan denk ik,dat je nog de benodigde softcam en dito configfile's moet installeren. Ik weerhou me nog van pli 4.0,maar in pli3.0 krijg je in de wizard de mogelijkheid een softcam te installeren. Heb je dit gezien en/of gedaan?Bij oscam moest ik nog config file's plaatsen op de vu,om beeld te hebben,maar ik weet niet,of dit een normale zaak is,ik ken zo goed als niks van oscam. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
wiscel Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Geplaatst: 14 mei 2014 Ik heb geen wizard gezien voor softcam tijdens de installatie :-/ VU+ Ultimo 4K
dirocca Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Ik heb geen wizard gezien voor softcam tijdens de installatie :-/ dan stond er ergens een backup op de hdd, deze eerst verwijderen/hernoemen en dan opnieuw flashen. normaal krijg je dan een installatie wizard te zien, tijdens het doorlopen van de wizard wordt er gevraagd of er een softcam moet worden geinstalleerd, indien je dit bevestigd word cccam2.3 automatisch geinstalleerd. zorg er wel voor dat de box is aangesloten op het internet. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
wiscel Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Geplaatst: 14 mei 2014 Ik had nog een oude Astoncrypt liggen, daarmee heb ik iig beeld op de gecodeerde zenders. Ik zal v/d week je tip eens opvolgen Dirocca. VU+ Ultimo 4K
dutchandrew Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Als je de ci module gebruikt dan hoef je de softcam ook niet te installeren. Wordt de module wel weergeven in: menu -> instellingen -> softcam / ci -> common interface?
wiscel Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Geplaatst: 16 mei 2014 Ja, de Astoncrypt wordt gezien in het menu. Alleen ik heb die module nodig voor een andere ontvanger. Dus zoek nu nog een manier om de cccam te downloaden en te installeren. VU+ Ultimo 4K
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 In pli 3.0,kan je gaan naar applicatie's,dan groene knop indrukken voor downloads,en ga dan naar softcams.daar kan je de nodige softcam(s) downloaden.In bepaalde gevallen,moet je ook de config downloaden/laden. Indien je dit niet (meer) kan,zal je de ipkg moeten gaan downloaden en gaan installeren.Die is hier ergens te vinden op het board,met de nodige uitleg.Succes Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
wiscel Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Geplaatst: 16 mei 2014 Thanks Sattviedereen, daar ging even een wereld voor me open. Nooit die optie van de groene knop gezien. Cccam staat erop en werkt :-) VU+ Ultimo 4K
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Graag gedaan Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen