Gast Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 Kan iemand mij vertellen waar ik software kan vinden voor het unlocken voor mijn gsm en wat voor benodigheden heb ik nodig. Ik heb al bij google gezocht maar kon niks vinden?
Spike_b Geplaatst: 30 september 2002 Geplaatst: 30 september 2002 Kijk hier maar even http://mobile.box.sk Groeten Sipke VU+ Duo2
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Welke telefoon? Ik kan het je eventueel wel versturen...
Gast Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 kijk eens bij hier eens www.xxxxxxxxxxxx.nl, kan je bijna alles vinden. SUC6 xxxxxx Regels lezen snotverdorie!
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Boardregels lezen aub [color:"red"] 9. Reclame strikt verboden! In berichten op ons board is reclame, onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites is niet toegestaan! In het Te koop/Gevraagd forum staan de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie. Lees deze aandachtig alvorens een advertentie te plaatsen![/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen