Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Met Humbox, de settings van Viewer aangepast en volledig naar eigen smaak ingericht en geschoond. De xxx kanalen heb ik naar een apart groep gekopieerd en hernoemd. <p>De settings werken prima op mijn hummie behalve de hernoemde kanalen. 's Nachts bvd. kan ik de xxx K* en T* kanalen onder de oorspronklijke namen gewoon bekijken.<p> <p>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 wat bedoel je nou precies? je hebt dus kiosq 4-10ofzo en palco weetikveel hoeveel tot hoeveel hernoemd en naar een aparte groep gecopieerd. natuurlijk is het dan logisch dat je 's avonds als kiosq 4 een xxx kanaal wordt en je zapt naar je gewone kiosq 4 dan zie je natuurlijk hetzelfde als diegene die je kiosqxxx4 hebt genoemd?!?! zonde natuurlijk om die kanalen die overdag hartstikke leuke films uitzenden allemaal naar je xxx gebeuren te schuiven?<p>maar ik denk dat ik je vraag dus niet helemaal snap?!<p>of wel<p>___confuus___<p>mvg
Aanbevolen berichten