Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Vandaag ontdekte ik op de positie 3° oost de volgende transponder: 12.534 Ghz, H, S/R 1727, FEC 2/3 Met zenders: Metro_FM Süper_FM Joy_FM Virgin_Radio Joy_Turk Yedek_Ses ik weet dat enkele daarvan ook op Turksat 42° oost en andere satellieten te ontvangen zijn. Maar deze komen bij mij met 100% signal quality door en....het belangrijkste...er vind geen of nauwelijks audio sweetening plaats. Dus geen puistekoppies zoals bij Radio 538 & Co. die vinden dat het maar eens vet gekomprimeerd moet worden zodat je na een dag luisteren naar je lijfarts moet gaan voor hulp. Dus vooral Joy FM en Metro FM met goeie muziek uit het westen, weinig reklame en de andere zenders voor degene die van oosterse muziek houden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
de vrije fries Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 hoi, dat is het spectrum medya pakket dat eerst via de 25,5 oost was te beluisteren. door mij werd in transponder nieuws van 13 februari 2013 om 03.52 de verhuizing naar eutelsat 3C gemeld trouwens op 26 mei wordt de eutelsat 3B gelanceerd die de eutelsat 3D gaat vervangen op deze positie 3,1 oost groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Geplaatst: 16 mei 2014 Klopt..daar hadden ze een S/R van 1110 of in die orde van grootte. Op mijn oude Humax 5400 & VU+ was het destijds nog steeds te ontvangen op 25,5° oost Nu moet ik mijn Humax "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen