Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een dreambox 500 hd  waar ik niet meer in kan komen

er staat niets meer op geeft deze aan in dreamup

kan iemand er een nieuwe image erop zetten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je in de buurt van Haarlem bent....

Maar waarom zou je er niet (meer) in kunnen komen? Foute software geplaatst? Geef wat meer info..

Normaal kun je met DreamUp hem serieel inladen. Heb je trouwens een V1 of een V2 versie?

Geplaatst:

ik heb nieuwe pli software geplaatst vaqn (openpli)

hij zei dat alles succesfull was geplaatst

dus ik zette de dreambox uit

starte hem opnieuw op en toen deed ie niks meer

het lampje op display blijft continu groen branden

in mijn netwerk kom ik er niet meer in , omdat eerst telnet connected aangeeft maar dan 3 sec later telnet disconected aangeeft

als ik met dcc in de dreambox wil kijken geeft deze aan dat er niks op de boot staat

hij is leeg dus

met dreamup alle versies geprobeert om erin te komen

eerste deel gaat goed tot het programma zegt  dat hij bootloader geladen heeft

dan geeft direct aan waiting for acknowledge hier blijft dus hangen in dreamup

wordt er een beetje moe van

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ja maar welke versie van de DM500HD heb je? De 'oude' V1 heeft bootloader #84 en ondersteunt de 'bekende' images als OpenPli. De 'nieuwere' heet de V2 en is geproduceerd na 12-7-2013. Deze heeft bootloader #88 en een groter geheugen. Hierin kun je geen OpenPli laden! Wel de Newnigma2 en de OE2.0 van Dream zelf en natuurlijk het officiële bestand van Dream

Als je niet te ver van me vandaan woont ben je vandaag van harte welkom.. Geef maar een PM

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zet je box een helemaal UIT. TV aanzetten op goede HDMI poort. Stand-by knop indrukken en ingedrukt houden! Box aanschakelen met de power knop aan de achterzijde (stand-by knop nog steeds ingedrukt houden). Je box zal dan in *STOP* modus komen. Je krijgt dan de volgende info...

post-31054-0-68960000-1400319502_thumb.jpg

Geplaatst:

zoals Mimisiku al zei, voor de v2 versie is er geen pli image, je zal een ander image moeten plaatsen. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Oke da's duidelijk! Hij moet eerst gerevived worden met de SSL#88 want door de OpenPli zit er nu waarschijnlijk SS#84 op en daarvan komt hij niet in de *STOP* modus meer.. Hopelijk (en dan zeg ik echt hopelijk) pakt hij nog wel de serial download (via mini-USB) anders RMA en terug naar Dream-Multimedia

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Topic mag gesloten worden. TS geeft via PM aan dat het dus toch een clone is..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...