Ga naar inhoud


ruilen kaart canal digitaal en ik bezorg je en kaart tv vlaanderen


luke48

Aanbevolen berichten


Maar kun je als NL-er ook lid worden van TVV ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat soort opmerkingen zorgen er nu net voor dat de poviders die extra kaarten steeds duurder maken en het pakket erop beperken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast kun je voor een leuke verrassing komen te staan als je uitgeleende kaart in een "lekkende" Linux bak gestopt wordt.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort opmerkingen zorgen er nu net voor dat de poviders die extra kaarten steeds duurder maken en het pakket erop beperken.

Tot op heden in het te koop (en te ruil) gedeelte van sat4all regelmatig terug te vinden. Als het zo erg is dan snap ik niet dat dit toegelaten wordt op dit board.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een van de redenen voor het beperktere aanbod op een 2e en 3e kaart en de limiet op het aantal extra kaarten wordt beargumenteerd met het vermoeden van providers dat die kaarten massaal gebruikt worden voor abonnement sharing.

In de voorwaarden van de provider wordt abonnement sharing niet toegestaan.

 

Er is een grote groep abonnees die de beperkingen op de extra kaarten binnen een huishouden bijzonder storend en onterecht vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er in de TVV voorwaarden:

 

Nog een giller in de nieuwe voorwaarden.:
 

Citaat

22.1 Op de door de Klant uit hoofde van zijn Abonnement ontvangen televisieprogramma’s en de gebruikte encryptiesoftware rusten intellectuele eigendomsrechten. De programma’s mogen alleen in België en in de privé-sfeer van de Klant worden ontvangen.


Op de website van TV-Vlaanderen wordt reclame gemaakt dat je ook een abbonement in  het buitenland kunt nemen.  
Maar volgens deze voorwaarden mag je niet kijken.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijkheid troef bij TVV. Maar het topic ging over ruilen en dat is tot nader order nog steeds eenvoudig en goedkoper. Bovendien heeft menig ruiler genoeg aan het beperkt Vlaams pakket of het STB pakket. Mocht het voor die prijs niet lukken, dan nemen de meeste ruilers geen volwaardig pakket dus is er toch winst voor CD of TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ruilen is er volgens mij een win win situatie voor TVVlaanderen/CanalDigitaal en de ruilende partij.

De provider verkoopt een abbo op een tweede kaart tegen gereduceerd tarief.

Wordt het ruilen onmogelijk gemaakt dan zie ik nog niet dat hiervoor in de plaats een abbo wordt afgesloten

tegen normaal tarief.

 

De tweede provider is tenslotte slechts tweede keus.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ruilen is er volgens mij een win win situatie voor TVVlaanderen/CanalDigitaal en de ruilende partij.

De provider verkoopt een abbo op een tweede kaart tegen gereduceerd tarief.

Wordt het ruilen onmogelijk gemaakt dan zie ik nog niet dat hiervoor in de plaats een abbo wordt afgesloten

tegen normaal tarief.

 

De tweede provider is tenslotte slechts tweede keus.

Zo denk ik er ook over Johan en in tegenstelling met CS is hier voor het beperkte zenderbod betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...