Ga naar inhoud


C.T. 5000 houdt de sat.posities niet meer in het geheugen vast.


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Dag allen

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Als feedhunter heb ik o.a. een Clarke Tech HD 5000  c plus

Via de Clarke Tech stuur ik mijn Astoninterface DS200 aan om de Satellietpositie van mijn 1 meter schotel te veranderen. b.v. van 10 oost naar 23 oost.

Het systeem heeft altijd gewerkt. Maar nu onthoud de CT5000  de satelliet posities niet meer.

Heeft iemand eeen tip voor me.

En als het kan ook even uitleggen hoe ik dat evt. moet doen.

Bijvoorbaat mijn dank

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan je ergens de ndf settings bestanden beschikbaar maken, die van nu, en van toen de posities nog goed waren?

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hvdh

Ik heb je een p.m. gestuurd, wat je met NDF settings begrijp ik niet.

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen.

Bedankt voor je meedenken.

Ik gebruik mijn C.T. alleen maar voor het Feedhunten.

Waarschijnlijk is mijn geheugen vol en dat daardoor de CT zijn Sat. posities niet meer kan vasthouden

Ik ga een fabrieksreset doen.

Groeten

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...