Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via mijn VU+ Ultimo krijg ik op de zender Man-Ga geen geluid. Ik kan kiezen voor Italiaans of Engels maar krijg geen geluid.
Iemand een oplossing? Want de kids zijn nogal gek van manga's.

Eutelsat Hot Bird 13D 13.0°E 10853 H DVB-S2
8PSK
MPEG-2 29900
2/3     I Wide

VU+ Ultimo 4K

Geplaatst:

Knap dat je daar wel beeld hebt dan.. want hij zit daar helemaal niet. Hij zit op 12713V 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst: (aangepast)

En toch kijk ik op die frequentie, zie ook Lyngsat. Daar zie je de zender ook op die frequentie.

aangepast door wiscel

VU+ Ultimo 4K

Geplaatst:

Inderdaad, Hij zit op 12713V, maar wel gecodeerd.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

En toch kijk ik op die frequentie, zie ook Lyngsat. Daar zie je de zender ook op die frequentie.

Doe maar een scan dan zal je zien dat hij daar niet meer zit.

Gr:Toon

Geplaatst: (aangepast)

Niet om te zeuren, maar ik vind Lyngsat de laatste tijd wel érg traag met updates.

Daarom kijk ik op: flysat.com

en   http://nl.kingofsat.net/news.php?filtre=Clear

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

En laat ik nu gewoon nog steeds kijken op de frequentie die ik aangaf. Mijn vraag was ook niet op welke frequentie die zender zit maar hoe ik het geluid aan de praat krijg.

Eutelsat Hot Bird 13D 13.0°E 10853 H DVB-S2
8PSK
MPEG-2 29900
2/3     I Wide

VU+ Ultimo 4K

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Gewoon beeld en geluid hoor!

Geluidsspoor 1: Italiaans

Geluidsspoor2: Japans

post-31054-0-14485700-1400407859_thumb.jpg

Geplaatst:

Hij zit inderdaad vrij te ontvangen op die freq. met de naam sky inside met een italiaans (apid 4011) en origineel (japans) geluidsspoor.(4012)

Misschien even verwijderen en opnieuw scannen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• Moderator
Geplaatst:

Misschien helpt het wanneer je aangeef waarmee je kijkt en hoe je een en ander met elkaar vebonden hebt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@Mimisiku: Ik kijk naar de ongecodeerde zender (10.853), gezien jouw screenshot kijk jij op de gecodeerde zender (dus 12.713). Tof dat jij die kan zien, maar ik heb geen abo daarvoor (of zijn er andere mogelijkheden?). 
@Youriy: helaas verwijderen en opnieuw toevoegen geeft nog steeds geen geluid
@Ceesv: VU+ Ultimo, OpenPLI 4, Kernel 3.1.1, Enigma 2014-05-15, aangesloten via HDMI naar een Sony Bravia KDL46HX920

VU+ Ultimo 4K

• Moderator
Geplaatst:

Misschien iets met je audio instellingen, Dolby digitaal downmix?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Die ook al uit/aan gezet maar ook geen geluid, ik ga vandaag maar eens andere software erop zetten. Welke versie raden jullie aan?

VU+ Ultimo 4K

Geplaatst:

Ik heb 10.853H geprobeerd.

De ID is Sky Inside en het logo in het beeld zegt Manga.

Ik heb wel beeld maar geen geluid. Op beide toonsporen GEEN geluid !

Mijn ontvanger VU+ Uno met VTi 6.0.8

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen