egypt Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 Zo, men is daar ook wakker. Zou dat een verschil maken of die daar nu wakker zijn of niet ? 1
jan72 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Is, denk ik, opgelost; ik heb er al een paar dagen geen last meer van
Ltech Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 VRT ? neen daar lag het niet aan, Wel de verbinding naar TVV, maar daar is TVV zelf verantwoordelijk voor, zij komen dat halen bij VRT.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juni 2014 Moderator Geplaatst: 5 juni 2014 Ik begrijp dat je op dit moment geen vriend bent van die club, maar een verbinding tussen een bron een een afnemer heeft 2 kanten. Wanneer die verbinding dan ook nog 1 % van de tijd per dag een probleem heeft, met name tijdens de finish van een wielren evenement, kan het oplossen van het probleem soms iets langer duren. Maar wanneer je zo goed ingelicht bent kan je zeker wel vertellen wat er dan precies haperde, daar ben ik best wel benieuwd naar. Stond er ergens een audio level niet goed ingeregeld in een matrix of encoder? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
masterw Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 (aangepast) VRT ? neen daar lag het niet aan, Wel de verbinding naar TVV, maar daar is TVV zelf verantwoordelijk voor, zij komen dat halen bij VRT. mmm, signaal gaan halen bij de VRT dat gaat zomaar niet denk ik. De VRT moet het signaal aanleveren aan TVV en meestal is daarmee nog een derde partij mee gemoeid. Wie daarvoor verantwoordelijk is zal wel contractueel vastliggen tussen alle partijen. In het verleden bijvoorbeeld heeft TVV nogal wat problemen gehad met signaalaanvoer via Scarlet naar het uplink-station in Luxemburg. 5 juni 2014 aangepast door masterw
Alexander88 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 VRT moet het signaal ter beschikking stellen, niet aanleveren. hiervoor wordt op Reyers een lokaal ter beschikking gesteld met de volgens de provider nodige encoders. vandaar zal dat via glas van aanbieder X naar de provider gaan. de kabel heeft een redundante verbinding inc encoders, ander providers weet ik niet . maar als je ziet hoelang het geduurd heeft zullen er veel partijen bij betrokken geweest zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen