Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

VRT ? neen daar lag het niet aan, Wel de verbinding naar TVV, maar daar is TVV zelf verantwoordelijk voor, zij komen dat halen bij VRT.

• Moderator
Geplaatst:

Ik begrijp dat je op dit moment geen vriend bent van die club, maar een verbinding tussen een bron een een afnemer heeft 2 kanten.

Wanneer die verbinding dan ook nog 1 % van de tijd per dag een probleem heeft, met name tijdens de finish van een wielren evenement, kan het oplossen van het probleem soms iets langer duren.

Maar wanneer je zo goed ingelicht bent kan je zeker wel vertellen wat er dan precies haperde, daar ben ik best wel benieuwd naar.

Stond er ergens een audio level niet goed ingeregeld in een matrix of encoder?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

VRT ? neen daar lag het niet aan, Wel de verbinding naar TVV, maar daar is TVV zelf verantwoordelijk voor, zij komen dat halen bij VRT.

mmm, signaal gaan halen bij de VRT dat gaat zomaar niet denk ik.

De VRT moet het signaal aanleveren aan TVV en meestal is daarmee nog een derde partij mee gemoeid. Wie daarvoor verantwoordelijk is zal wel contractueel vastliggen tussen alle partijen. 

In het verleden bijvoorbeeld heeft TVV nogal wat problemen gehad met signaalaanvoer via Scarlet naar het uplink-station in Luxemburg.

aangepast door masterw
Geplaatst:

VRT moet het signaal ter beschikking stellen, niet aanleveren.

hiervoor wordt op Reyers een lokaal ter beschikking gesteld met de volgens de provider nodige encoders.

vandaar zal dat via glas van aanbieder X naar de provider gaan.

de kabel heeft een redundante verbinding inc encoders, ander providers weet ik niet .

maar als je ziet hoelang het geduurd heeft zullen er veel partijen bij betrokken geweest zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen