Ga naar inhoud


nieuwe zender 'ITV Encore'


cis

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

ITV lanceert medio juni 2014 een nieuwe zender : ITV Encore.

Het ziet er naar uit dat alle recentste ITV-reeksen hier opnieuw zullen kunnen bekeken worden.

Echter, in tegenstelling tot ITV1, ITV HD, ITV2, ITV3 en ITV4 zal deze nieuwe, m.i. veelbelovende zender niet via freeview te ontvangen zijn, maar enkel via betalend kanaal Sky 123.

Spijtig...

En hopelijk leidt dit niet tot het schrappen van ITV3, een van mijn lievelingszenders, eveneens een zender waar continu schitterende ITV-reeksen worden herhaald, zij het meestal iets oudere, maar daarom niet minder uitstekende reeksen (Morse, Frost, Poirot, Marple, Sherlock Holmes, enz...).

Met vriendelijke groeten,

Cis ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zal ik dan maar eens positief zijn? ITV gaat dramaseries produceren die exclusief via ITV Encore te zien zullen zijn. Vanaf 2015 zullen ze nieuwe producties brengen. Dit stond al op een bekende site te lezen.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik dan maar eens positief zijn? ITV gaat dramaseries produceren die exclusief via ITV Encore te zien zullen zijn. Vanaf 2015 zullen ze nieuwe producties brengen. Dit stond al op een bekende site te lezen.

 

:)

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens je kan legaal sky krijgen hoor. heb je frresat niet meer nodig

 

Joh, leg jij dan ons maar even uit hoe je zonder een adres in het Verenigd Koninkrijk of Ierland toch legaal een abonnement kan afsluiten bij Sky UK/Eire.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, leg jij dan ons maar even uit hoe je zonder een adres in het Verenigd Koninkrijk of Ierland toch legaal een abonnement kan afsluiten bij Sky UK/Eire.

je kunt als je een familie/vrienden/kennissen weet die een abbo in UK/EIRE kunnen regelen of

sommige webshop kunnen het ook regelen, in dit geval moet je wel een credicard hebben.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt als je een familie/vrienden/kennissen weet die een abbo in UK/EIRE kunnen regelen of

sommige webshop kunnen het ook regelen, in dit geval moet je wel een credicard hebben.

 

Inderdaad, dat kan, op het moment dat je kaart mee naar het buitenland neemt, wordt het alsnog illegaal.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat kan, op het moment dat je kaart mee naar het buitenland neemt, wordt het alsnog illegaal.

Het heet in ieder geval nu nog oneigenlijk gebruik.

Hoe lang dat nog zo blijft, ligt aan de EU. Ik meende dat die van die nationale abonnementen af wou, omdat die in strijd zijn met vrij verkeer van goederen en diensten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat we nog een lange weg af te leggen hebben,daar is hier al een ijlenlange thraed over geweest.

Maar uit een bericht van iemand,heb ik gehoord,dat een franse orange abonnement,de box aan het thuisnet (internet) moet liggen om beeld te hebben.Moest iedere europese aanbieder dit invoeren,dan sta je daar mooi met je uitgevoerde kaart.Of je moet op een of andere manier een verbinding opzetten,zodat de box (denkt) dat die toch op het thuis adres staat.

En die webshops profiteren daar matig van,en betaal je veel geld voor die service.Nu niet dat die persoon daar niks van mag hebben,maar de prijzen t ja.

mocht je ooit legaal op je eigen naam kunnen krijgen,dan zou ik de overstap nog overwegen,want heb het vroeger via een ommeweg gehad,en het kon mij toen wel smaken.

Maar ja,die zender die je nu noemt, itv encore,mag je wettelijk hier niet bekijken.En als ze eigen serie's maken,bestaat mogelijks de kans,dat ze in europa beschikbaar komen,als ze die ooit verkopen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...