wiscel Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Lijkt me sterk, dit is pas sinds ik de update heb uitgevoerd. Ik heb alleen geen andere switches om het te checken VU+ Ultimo 4K
wiscel Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Het heeft eerder iets te maken met de cccam vermoed ik. Soms krijg ik een FTA zender als BBC niet aan de praat. Installeer ik een andere cccam dan doet ie het weer. VU+ Ultimo 4K
Alventali Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 (aangepast) Euuh volgens mij heb je voor de vrije zenders geen softcam nodig. Je hebt het bij 2 verschillende images. Al eens Oscam als softcam geprobeerd ? Als je daarmee het probleem ook nog steeds hebt lijkt het toch ergens hardware matig fout te gaan. Als ik me niet vergis werkt de OScam onder Pugins van Open PLI direct na installatie met je kaart. Wel ff herstarten. 19 mei 2014 aangepast door Alventali Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
wiscel Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Euuh volgens mij heb je voor de vrije zenders geen softcam nodig Daarom vond ik het ook zo raar. VU+ Ultimo 4K
wiscel Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Welke versie Oscam raad je aan Ik zie er verschillende staan in het lijstje. VU+ Ultimo 4K
Alventali Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 9077 draai ik nu mee en die loopt bij soepel tot nu toe. Wel in een VU+ Duo Is volgens mij ook de enige die onder open pli beschikbaar is ? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
wiscel Geplaatst: 20 mei 2014 Auteur Geplaatst: 20 mei 2014 Dankzij de msat mannen erachter gekomen wat het probleem veroorzaakte, het bleek dat fpga niet in orde was. VU+ Ultimo 4K
Tonskidutch Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 tjonge jonge jonge weet je van wanneer de fpga update voor de Ultimo beschikbaar was? ik geloof er NIETS van dat je tot zeer recent de Ultimo wel hebt kunnen gebruiken zonder problemen en nu over fpga begint. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Moderator wiz Geplaatst: 20 mei 2014 Moderator Geplaatst: 20 mei 2014 dat geloof ik wel. Ik heb hetzelfde gehad met mijn uno, zo van het ene op het andere moment geen beeld meer. Satelliet scan geprobeerd, leek niet te werken. Uiteindelijk een keer er een andere tuner ingezet ook geen succes. Terug naar de leverancier en ik kreeg hem terug met de mededeling dat de fgpa opnieuw was geprogrammeerd en dat het daarna weer werkte. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
wiscel Geplaatst: 20 mei 2014 Auteur Geplaatst: 20 mei 2014 Ik heb die ontvanger sinds 2012 en sindsdien nooit een update uitgevoerd dus vandaar, wat jij verder gelooft moet je zelf weten. VU+ Ultimo 4K
Tonskidutch Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 oké excuus wiscel, was misschien ook een beetje lullig van mij het is echter de eerste keer dat ik ervan vernomen heb; dat de FPGA update verloren gegaan is / verloren kan gaan toch spannend wat er nog allemaal voorkomt The Beat Is Rhythm Club des Belugas
wiscel Geplaatst: 20 mei 2014 Auteur Geplaatst: 20 mei 2014 :-) Voor de volgende keer als iemand dit probleem ook heeft :-) VU+ Ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen