Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb proleem met wifi verbinding van mij dm als ik schakel van lan verbinding naar wifi ik kan wel de ssid netwerk zien maar ik kan geen verbinding mee maken .heb opnieuw geflashed en geupadte naar laste versie pli maar geen resultat .heeft iemand een raad ??

gr

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Routerinstelling nakijken. Je ziet het netwerk wel maar waarschijnlijk is er toegangsprobleem.

Geplaatst:

ik heb twee wifi netwerk thuis alle twee is het zelfde en zelf ik had verbinding via hotpost van mij telefoon maar nu ineens niks meer .

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ik snap er niets meer van!

Normaal heb je een router met WiFi. Daar stel je de SSID, radiokanaal, en Security in. Diezelfde waarden vul je in bij je WLAN setting van je DM8000. dM8000 herstarten en klaar...

Geplaatst:

ja maar ik snap niet wat jij niet snapt want dit weet ik ook en ik heb ook tig keer gedaan geen problem maar nu heb ik wel problem en het lukt niet om verbinding maken daarom vraag ik of iemand mischien iets vanaf weet en of het zelfde mee heft gemaakt .

Geplaatst:

Dat probleem is hier ook zo, Dm8000 kan blijkbaar geen wpa-wpa2 aan wat wel gaat is web64 beveiliging.Vermoedelijk zit dit in de drivers.

OpenPLi kan in ieder geval wel WPA/WPA2 aan, maar het is wel wat gevoelig over de juiste instellingen van de codering. Ik heb 'm op "WPA of WPA2" staan. In het verleden had ik 'm op WPA2 staan. maar toen ik een nieuwe router ging gebruiken (ook met WPA2) werkte het ineens niet meer totdat ik bovenstaande codering instelde.

Geplaatst:

Hier ook met pli WPA/WPA2 aan

wel je juiste coderingssleutel invullen

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

OpenPLi kan in ieder geval wel WPA/WPA2 aan, maar het is wel wat gevoelig over de juiste instellingen van de codering. Ik heb 'm op "WPA of WPA2" staan. In het verleden had ik 'm op WPA2 staan. maar toen ik een nieuwe router ging gebruiken (ook met WPA2) werkte het ineens niet meer totdat ik bovenstaande codering instelde.

Hier vaak geprobeerd maar alles is oke behalve de verbinding. daarom heb ik het maar opgegeven. vaste lijn verbinding no problem.

Geplaatst:

heb je de router ook op WPA/WPA2 ingesteld enz Loui(k)

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Hoi,

je zegt dat je twee netwerken ziet, twee dezelfde.

Kan het niet zijn dat dat ene netwerk je hotspot is.

Als je daarop wil inloggen met je gegevens van je router gaat dat niet lukken.

Je moet op je thuisnetwerk inloggen, niet op je hotspot.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...