Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

sinds enige tijd kan ik geen slaapstand meer gebruiken onder mijn windows 7.

Als ik een commando geef om in slaapstand te gaan,logt die af,dan gaat het scherm in standby,gaat weer aan,en dan zie ik het inlog scherm.

Zelf heb ik niets aan de energie instellingen gewijzigd,maar hou het wel mogelijks dat een programma van derden dat misschien wel heeft gedaan.

Ik heb wel gekeken,maar kan niks abnormaals vinden.

Ik betwijfel of beestjes hier iets kunnen aan doen,want malware bytes,avg en spyware terminator,zien niks staan bij een scan.

Ik vind dit handig,bij een middellange onderbreking als men op de pc gewerkt heeft.

Wie heeft tips/oplossingen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Er is zeer waarschijnlijk nog een programma op de achtergrond actief wat het "in slaap gaan" verhinderd. Ik kan onmogelijk zeggen wat het is het kunnen wel 100 verschillende dingen zijn.  Probeer na te gaan sinds wanneer dit speelt en kijk wat je daarna geïnstalleerd hebt is al een mogelijkheid.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Nee,ik denk dat die al meer dan 10 jaar oud is,maar werkt nog perfect.Is zo een met een rood lampje in.

Ik heb nog niet direct kunnen vaststellen welk programma de slaapstand zou verhinderen.Zal eens moeten kijken via taakbeheer wat er allemaal draait.op de taakbalk zijn er maar 2 zaken,nml malware bytes en avg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Hi,

in de bijlage zie je welke processen er draaien op de computer.

post-40019-0-77375000-1400677739_thumb.jpg

Geplaatst:

Probeer in ieder geval eens de video driver te updaten, dat kan ook een oorzaak zijn dat het niet lukt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Deze is goed opgemerkt,want ik krijg regelmatig de melding dat het beeldstuurprogramma niet meer werkt en wordt hersteld.Daarbij,gaat het beeld even weg,en keert dan terug.Helaas is de poging om een recentere te vinden niet gelukt.

Had wel iets gevonden,maar daar moest je eerst een soort downloader downloaden,voordat je het eigenlijke stuurprogramma had,maar dergelijke downloads laat ik altijd links liggen,wegens dat deze software nooit veel goeds heeft aan boord,en dat je snel het risico loopt besmet te worden door een of andere malicieus bestand. 

In bijlage zie je een bestand waar de schermdriver staat genoemd.

post-40019-0-11247800-1400685966_thumb.jpg

Geplaatst:

Wat je kunt doen is rechtermuisknop en dan installatie ongedaan maken kiezen. Meestal heb je dan ook de mogelijkheid om de drivers te verwijderen. Als dat gelukt is kies je slaapkamer-pc en weer rechtermuisknop zoeken naar gewijzigde apparaten kiezen. Laat hem online naar de driver zoeken.

Geplaatst:

Buiten het schermdriver en slaapstand probleem,heb ik in 2 weken tijd,ook al 2X een blauw scherm gehad,dit tijdens het surfen op willekeurige site's.Jammer,dat windows dit blauw scherm met foutmelding niet opslaat,je ziet het eventjes,maar is dan weg.Als mijn vu een groen scherm geeft met witte letters,dan schrijft hij een craschlog.Ik weet dat er een dergelijk programma bestaat voor windows,maar welke zoekterm zou ik moeten ingeven in google?Of heeft windows zelfs wel een optie,die dit kan?Want al die extra programmaatjes.

Geplaatst:

Als je bijvoorbeeld naar bluescreenview zoekt van nirsoft kun je gewoon achteraf alle bluescreens analyseren

bluescreenview2.gif

en je kunt zien wat de vermoedelijke oorzaak is

bluescreenview.gif

En als je nu ook nog op blue screen zoekt in onze eigen zoekfunctie van Sat4all vind je as eerste dit draadje...   http://www.sat4all.com/forums/topic/338661-bsod-oops/?hl=%2Bblue+%2Bscreen&do=findComment&comment=2220964

Geplaatst:

bedankt voor de tip winwiz.

blijkbaar is het een probleem met dirext X.Is er daarvoor een oplossing?

zie bijlage van een van de diverse bleu screens,die allemaal op dezelfde fout aanwijzen.

post-40019-0-05985200-1400869136_thumb.jpg

Geplaatst:

Deze melding komt ook regelmatig voorbij passeren.

post-40019-0-05729700-1401386741.jpg

Geplaatst:

Je kan op de site van de fabrikant van de videokaart kijken of er een recentere driver is en deze instaleren.

Er bestaan programma's die vertellen wat er in je pc zit zoals GPU-Z.

Via apperaatbeheer zie je meestal ook welke kaart er in je pc zit.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Hij is onboard en heb al gezocht,maar als ik een recenter vind,(misschien verkeerd gezocht) dan moet ik dan weer eerst een ander (volgens mij dubieuze file) gaan downloaden vooraleer ik de driver krijg.Als ik zoiets tegenkomen,dan is het meestal exit pagina.

Geplaatst:

Hoi,

je moet wel rechtstreeks op de site van de fabrikant gaan kijken.

Als ze on-board is kijk dan op de site van fabrikant van je computer.

Daar vind je ze normaal ook terug.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...