zoekende Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Bij het installeren van mijn AmiKo Micro HD valt het mij op dat ik op Astra bij de C+ kanalen freezes zijn op het geluid. Het switchen tussen de kanalen is zo'n 5 seconden wat ik tamelijk lang vind. Draai op de fabrieksinstellingen. Een andere vraag is of ik de kanalenlijst van Hans kan gebruiken. Kan de link naar andere software niet vinden. Gaarne jullie advies.
Debuurvrouw Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Bij het installeren van mijn AmiKo Micro HD valt het mij op dat ik op Astra bij de C+ kanalen freezes zijn op het geluid. Het switchen tussen de kanalen is zo'n 5 seconden wat ik tamelijk lang vind. Draai op de fabrieksinstellingen. Een andere vraag is of ik de kanalenlijst van Hans kan gebruiken. Kan de link naar andere software niet vinden. Gaarne jullie advies. Ik ben bang dat jij je zenderlijst zelf even moet gaan samenstellen. Hieronder een link naar de laatste software.(Ik hoop dat ik de link mag plaatsen?) http://sat-support.tv/?a=downloads&dir=128 Gr.De Buurvrouw Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
zoekende Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Omdat ik geen freezes heb buiten de kaart om vraag ik me af of het mogelijk is dat de freezes misschien door een slechte kaart komt?
Eduard07 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Eerder door een slechte cam/kaartlezer of software dat erop zit. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
zoekende Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Amiko is nieuw en software is ook de laatste. Week voor we vertrokken was de handelaar niet bereikbaar. Ben nu op vakantie met een haperend geval.
satencom Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Dit is het nieuwste software AMIKO_MicroHD_1.2.19_emu.zip Kies voor de EMU software , Dus niet de MCAS. En als je het software geplaatst hebt , terug naar fabrieksinstellingen zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zoekende Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Om het probleem te verergeren of verder uit te proberen heb ik de schotel gedraaid naar Astra 3. Ondanks geduld en liefde jittert het signaal tussen 7 en 30 %. De schotel heeft een signaal sterkte van 90% en wordt niet bewogen. Draaien aan de LNB geeft geen verbetering. Wat zou een reden kunnen zijn dat de LNB jittert in zijn signaal. Kan me voorstellen dat hij niets geeft (kapot) maar heb geen idee waarom hij jittert. In de camper heb ik ook nog een Adimo Jive, echter deze werkt niet op de scart aansluiting van mijn net gekochte Salora. Grreee
satencom Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Ik zou bijna zegen dat de lnb stuk is, heeft de schotel wel vrij zicht de tv heeft geen scart aansluiting,of alleen maar hdmi Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zoekende Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Geloof ook in een kapotte LNB. De tv heeft hdmi en scart, maar de scart werkt niet. Dubbele pech.
satencom Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 dat is vreemd dat de scart niet werkt , heb je het ook geprobeerd via de AV toets op de afstb.van de tv ,wat is het merk/ type van de tv, zal de handleiding er even bij zoeken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zoekende Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Geplaatst: 30 mei 2014 Vandaag nieuwe LNB geinstalleerd. Wel signaal en sterkte aanduiding maar geen beeld. Signaal aanduiding komt van Astra1. Rara.
Debuurvrouw Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Vandaag nieuwe LNB geinstalleerd. Wel signaal en sterkte aanduiding maar geen beeld. Signaal aanduiding komt van Astra1. Rara. Heb je zelfs geen beeld op BVN? Doe eens een kanalen search en vertel dan eens welke kanalen hij als eerste vind? Gr. De Buurvrouw Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
zoekende Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Geplaatst: 31 mei 2014 Met de Astra 1 heb ik geen problemen.. Heb geen ontvangst op de Astra3. Jammer genoeg heb je op Astra3 geen BVN. Heb tot zover het na volgende gedaan: Nieuwe LNB Van huis uit nog laatste software geinstalleerd. Indien ik Astra3 zoek en vind krijg ik gecodeerd signaal, doe een fastscan blijkt het niet de Astra 3 te zijn. Dus de indicatie klopt niet. Word er gek van.
Debuurvrouw Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Wat ik dus uit je bericht moet begrijpen is dat je een single lnb gebruikt en geen DuoLnb? Waar maak jij uit op dat je ook daadwerkelijk de Astra3 ontvangt en b.v niet de Astra2 28.2? Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
zoekende Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Geplaatst: 31 mei 2014 Indien ik op Astra3 signaal heb dan heb ik ook 8 op 10 signaal op Astra1. Loop dan ook de zenders af op 28,2 en Hotbird. Heb bij CD navraag gedaan naar pakket. Alles is geactiveerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen