Hymnee Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Dag allen, VU+ Solo 2 hier met laatste black hole erop. Ik vind hier regelmatig super zenderlijsten, updates waarvoor dank voor de moeite Hans. vraag: zitten hier sowieso 'alle' zenders in die er te vinden zijn? indien niet, hoe kan ik de lijst behouden maar de solo2 laten zoeken naar zenders die hij 'nog niet kent'? Ik heb geen ervaring met 'auto scan' en dergelijke, gebruik telkens gewoon de lijsten die op dot forum staan. 19/23/28 hier, geen hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Dag allen, vraag: zitten hier sowieso 'alle' zenders in die er te vinden zijn? indien niet, hoe kan ik de lijst behouden maar de solo2 laten zoeken naar zenders die hij 'nog niet kent'? Dat lijkt me een academische vraag. Waarom zou "hans" moedwillig zenders uit z'n lijst wissen nadat ie de lijst courant maakt Je moet het zo zien: - je hebt alle services - je hebt services gegroepeerd in de bouqetten van "hans" niet "hans" verwijderd zenders maar hij stelt een voorkeur samen in een bouqet dat kun je zelf ook met dreambox edit op de solo2 kun je ook manueel zoeken op satelliet positie met de optie netwerk zoeken Ja vooraf wissen Ja dan wordt er enkel nieuw gevonden zenders toegevoegd aan de services (te vinden onder alle rood) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Hymnee Geplaatst: 21 mei 2014 Auteur Geplaatst: 21 mei 2014 Dank, dus de hans lijst filtert er een aantal in categorien maar er zijn er dus bij in de 'alle' lijst. Als ik een scan doe en daarna de hans lijst importeer (met iDreamX) dan blijven alle net gescande zenders er in en kan ik dus vertrekken vanuit de hans lijst en er zelf toevoegen aan boeketten?