ML1979 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 (aangepast) Hoi allemaal, Ik heb lange tijd een enkele kop Alps LNB gehad met 2 aansluitingen. Nu heb ik een duo lnb gekocht om Astra 3 te kunnen ontvangen. Echter, ik krijg op geen mogelijkheid beeldsignaal op de Astra 3 (deze staat in mijn sattelietlijst nog onder Kopernikus3) Is mijn ontvanger uberhaupt wel geschikt om Astra 3 te ontvangen en zo ja, hoe moet ik dat instellen? Mvg, Mark 21 mei 2014 aangepast door ML1979
satencom Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 astra 1 mini A en astra 3 [Kopernikus] op mini B moet gewoon werken 1 van 4 19.2 en 23.5 op 2 van 4 werkt ook Wat wil je ontvangen met deze ontvanger, de 4000 PVR,is geen HD ontvanger Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ML1979 Geplaatst: 21 mei 2014 Auteur Geplaatst: 21 mei 2014 beide mogelijkheden werken bij mij niet... In de LNB instellingen kan ik zelfs niet eens separaat per tuner een satteliet instellen?! Ik weet dat deze Topfield geen HD ontvanger is maar ik wou de zenders op 23,5 uitgezonden worden (Eurosport en Discovery bijvoorbeeld) ontvangen. Deze zijn niet in DH of MPEG4 codering.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen