Ga naar inhoud


Off Topic 4 All verzakt


Gast catw

Off topic bovenaan of onderaan de site?  

64 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Als je een argument wilt....

 

Ik ben er echt 100% van overtuigd dat je in de komende weken een terug loop gaat zien van dagelijkse bezoeken. Ik hoop dat je dan hier weer over na wilt denken. Want ik geloof dat dat eigenlijk het enige argument is wat je kan overhalen.

 

Op deze site kom ik voor het satelliet gebeuren en inderdaat kijk ik dagelijks in het schotelpark op en bij de zenderlijsten.

 

Natuurlijk komen de algemene vragen ook langs en de rokende soldeerbout sla ik echt niet over.

In Off Topic kijk ik natuurlijk ook altijd even en ik denk niet dat het uitmaakt os het nu in het eerste kartern staat of onder diversen in de onderste afdeling.

 

Dat het op deze wijze minder mensen zou trekken of dat er personen zouden afhaken, zoals jij aangeeft, lijkt mij heel erg sterk omdat ik dan zeg dat de mensen komen voor satelliet informatie en dat off topic gewoon echt, wel een leuke, bijzaak is.

post-51681-0-78737400-1401220035_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op deze site kom ik voor het satelliet gebeuren en inderdaat kijk ik dagelijks in het schotelpark op en bij de zenderlijsten.

 

Natuurlijk komen de algemene vragen ook langs en de rokende soldeerbout sla ik echt niet over.

In Off Topic kijk ik natuurlijk ook altijd even en ik denk niet dat het uitmaakt os het nu in het eerste kartern staat of onder diversen in de onderste afdeling.

 

Dat het op deze wijze minder mensen zou trekken of dat er personen zouden afhaken, zoals jij aangeeft, lijkt mij heel erg sterk omdat ik dan zeg dat de mensen komen voor satelliet informatie en dat off topic gewoon echt, wel een leuke, bijzaak is.

 

Vanzelfsprekend kom je hier terecht met je sat vragen. En die heb je 3x per jaar. Maar dan ga je wat verder neuzen als je jezelf een x verveelt en zo beland je ook op andere fora, waaronder het OT.

 

Ik zeg niet dat er minder mensen met sat vragen zullen komen. Ik geloof alleen sterk dat (ja het is 1 druk op de knop... en dat is genoeg) mensen die uit gewoonte dagelijks langskomen zullen gaan terug lopen omdat het gene waarvoor ze terug komen niet gelijk meer in het oog springt.

 

Daarnaast wil je juist je meest levendige fora bovenaan hebben, zodat nieuwe bezoekers zien dat het een actief en niet dood forum betreft (al hoe wel hier er in alle fora vrij frequent wordt gepost).

 

Ik heb zelf jaren lang forums gemod en geleid en hield dit beleid aan. Het is een verschil van mening en laten we hopen dat ik het helemaal mis heb. :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat er minder mensen met sat vragen zullen komen. Ik geloof alleen sterk dat (ja het is 1 druk op de knop... en dat is genoeg) mensen die uit gewoonte dagelijks langskomen zullen gaan terug lopen omdat het gene waarvoor ze terug komen niet gelijk meer in het oog springt.

 

Daarnaast wil je juist je meest levendige fora bovenaan hebben, zodat nieuwe bezoekers zien dat het een actief en niet dood forum betreft

En daar zit nou net de crux!

Helemaal eens.

Het gaat om de community, een stabiele groep gebruikers, die je mogelijk minder gaat terug zien.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bij deze de reviews omlaag en off-topic omhoog. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat er daardoor geen bericht minder in off-topic geplaatst werd, hetgeen de statistieken van de afgelopen 2 dagen ook duidelijk lieten zien.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge, Off-topic weer omhoog omdat mensen te beroerd zijn even te scrollen? Ik begin echt mijn twijfels te krijgen over het begrip mens. Voor mij stond die beneden prima aangezien ik toch altijd alle ongelezen berichten afgaat en het niet uitmaakt waar iets staat.

 

Ik weet na het lezen van dit onderwerp nu wel precies wie ik nog serieus moet nemen en wie niet   :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag OT aub weer omlaag, je gaat hier toch niet de boel lopen aanpassen omdat een paar autisten zitten te flippen?

 

Anyways, men klaagt ook wel eens in de buurt dat men harder rijdt dan 30... uiteindelijk gaan ze staan flitsen: Tjakka, gejank over dat er geflitst wordt... en wie zijn er geflitst: diezelfde buurtbewoners. Om daar vanaf te zijn leggen ze drempels... en dan janken over die drempels. Uiteindelijk komt het doordat er een handjevol zeikers de instanties lopen te bestoken en als je een huis-aan-huis actie doet blijkt niemand het er mee eens te zijn.

Dát moet maar eens afgelopen zijn, dat geld over de balk voor de minderheid. En dat heeft geen relatie met dit topic maar daar doet het mij telkens aan denken.

Wat dat aangaat kunnen we nog veel leren van de Duitsers, daar gaan ze beter om met gemeenschapsgeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

zucht....

 

Dan maar een poll en dan raad ik ook iedereen aan om te stemmen, want niet stemmen = niet klagen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Heb het ingevuld maar wel een beetje stemming makerij Michel, waarom niet gewoon 2 vragen ja of nee bovenaan er is toch maar 2 keuzes in feite. :mad:

 

Onzin, ik wil graag gewoon een beetje kunnen zien waarom mensen vinden dat het bovenaan moet staan, of juist niet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hij staat nu weer even zoals het was. Zodra minimaal 100 leden de enquête ingevuld hebben zien we verder.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag OT aub weer omlaag, je gaat hier toch niet de boel lopen aanpassen omdat een paar autisten zitten te flippen?

 

Anyways, men klaagt ook wel eens in de buurt dat men harder rijdt dan 30... uiteindelijk gaan ze staan flitsen: Tjakka, gejank over dat er geflitst wordt... en wie zijn er geflitst: diezelfde buurtbewoners. Om daar vanaf te zijn leggen ze drempels... en dan janken over die drempels. Uiteindelijk komt het doordat er een handjevol zeikers de instanties lopen te bestoken en als je een huis-aan-huis actie doet blijkt niemand het er mee eens te zijn.

Dát moet maar eens afgelopen zijn, dat geld over de balk voor de minderheid. En dat heeft geen relatie met dit topic maar daar doet het mij telkens aan denken.

Wat dat aangaat kunnen we nog veel leren van de Duitsers, daar gaan ze beter om met gemeenschapsgeld

 

Autisten? Misschien moet je een beetje op je woorden letten.

 

Ik draag mijn mening bij, omdat ik geloof dat dit een slechte keuze is voor S4A. Dat het blijkbaar moeilijk te verkroppen is dat niet iedereen alles gelijk ziet is prima en je goed recht. Maar als we elkaar hier gaan lopen uitschelden dan is het einde zoek.

 

Het gaat mij niet om het scrollen als actie op zich, het gaat mij om iets anders, wat je hierboven kan terug lezen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...