Ga naar inhoud


Off Topic 4 All verzakt


Gast catw

Off topic bovenaan of onderaan de site?  

64 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Nee, dat bericht is verplaatst en dan blijft die nog wel in de ' last post ' staan totdat er een nieuw béricht in dat forum geplaatst wordt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Erg, maar dan ook wel héél erg jammer, dat off-topic zo alsof het "niet belangrijk'" is, schaamteloos buiten beeld geplaatst is. Voor mij één van de topics die ik dagelijks check.

 

Wat mij betreft een hele slechte keuze, waarvan ik hoop dat hij terug wordt gedraait!!!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee dit blijft zo en je 'schaamteloos' opmerking slaat nergens op!

 

Off topic bestaat gewoon nog en is in het belang van de onderwerpen waar dit forum echt over gaat slechts verplaatst. Dat komt het overzicht ten goede. Off-topic is nu eenmaal geen primair onderwerp.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee hoor, ik heb niets tegen off-topic. Het is zoals ik al schreef uitsluitend verplaatst om het overzicht te verbeteren en de indeling logischer te maken.

 

En nee, ik kan het niet met jou eens zijn dat dit forum bovenaan hoort. Wij moeten steeds vragen die overduidelijk in een ander forum horen, uit off topic vissen en naar het juiste forum verplaatsen, omdat met name nieuwe leden niet verder kijken dan hun neus lang is. Het was dus wel degelijk nodig daar iets aan te doen.

 

Het 'scrolprobleem' is een non-issue zoals ik eerder al schreef. Daar zitten handige toetsen voor op je keyboard.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik heb niets tegen off-topic. Het is zoals ik al schreef uitsluitend verplaatst om het overzicht te verbeteren en de indeling logischer te maken.

 

En nee, ik kan het niet met jou eens zijn dat dit forum bovenaan hoort. Wij moeten steeds vragen die overduidelijk in een ander forum horen, uit off topic vissen en naar het juiste forum verplaatsen, omdat met name nieuwe leden niet verder kijken dan hun neus lang is. Het was dus wel degelijk nodig daar iets aan te doen.

 

Het 'scrolprobleem' is een non-issue zoals ik eerder al schreef. Daar zitten handige toetsen voor op je keyboard.

 

Mvg,

 

Michel

Ik heb geen end toets op mn smartpohne en tab

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Op mijn iPad ben ik met exact 1 enkele swipe onderaan de pagina. :P

 

Op mijn iMac (met magic trackpad) overigens ook ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ben overigens echt niet te beroerd om zaken terug te draaien als dat echt nodig is.

 

Ik zie nu enkel voordelen en lees geen enkel goed argument om weer off-topic bovenaan te plaatsen.

 

Alles is nu overzichtelijker, ik lees alleen maar scrolproblemen, maar dat is een gebruikersprobleem :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een groot internationaal werkende winkel in meubelen moet je door de hele winkel sjokken in de file om bij het gewenste product te komen.

Niemand die daar aanstoot aan neemt, integendeel, de winkel loopt buitengewoon goed.

 

Op Sat4all werkt het nu ook zo, eerst alles bekijken wat er geboden wordt, en dan kom je bij het lekkers. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een groot internationaal werkende winkel in meubelen moet je door de hele winkel sjokken in de file om bij het gewenste product te komen.

Niemand die daar aanstoot aan neemt, integendeel, de winkel loopt buitengewoon goed.

 

Op Sat4all werkt het nu ook zo, eerst alles bekijken wat er geboden wordt, en dan kom je bij het lekkers. ;)

Niemand neem er aanstoot aan???

 Ik heb de pest aan die winkel en de winkels die het na-apen en ik denk vele met mij . Maar het is voor de meeste mensen een noodzakelijk kwaad... :angry:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Allemaal een kwestie van mentaliteit.

 

Alles moet gratis en als het dan niet precies zo gaat als men wil, wordt er 'gewoon' geklaagd.

 

Dat is niet alleen hier zo.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off Topic is eigenlijk een populair afvalputje en hoort onder diversen, de werkster vond het -al heel lang geleden- ook al off topic om er nog iets aan te kunnen doen.

 

 

post-51681-0-11843900-1401199120_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben overigens echt niet te beroerd om zaken terug te draaien als dat echt nodig is.

 

Ik zie nu enkel voordelen en lees geen enkel goed argument om weer off-topic bovenaan te plaatsen.

 

Alles is nu overzichtelijker, ik lees alleen maar scrolproblemen, maar dat is een gebruikersprobleem :D

 

Als je een argument wilt...

 

Dit forum heeft de minste binding met je site, maar de (meeste) gebuikers hebben de meeste binding met dit forum.

 

Zoals ik al schreef, men komt niet dagelijks hier kijken omdat men dagelijks vragen heeft m.b.t. wat de site te bieden heeft. Maar door je OT forum blijft men dagelijks terug komen om te kijken of er wat leuks te lezen valt.

 

En daardoor trek je ze automatisch mee naar waar het je om gaat op deze site.

 

En misschien is het een idee om een waarschuwing/check in te voeren wanneer er in het Topic titel een woord voor komt waar er al (sub)fora voor bestaan? Maar goed...

 

Ik ben er echt 100% van overtuigd dat je in de komende weken een terug loop gaat zien van dagelijkse bezoeken. Ik hoop dat je dan hier weer over na wilt denken. Want ik geloof dat dat eigenlijk het enige argument is wat je kan overhalen.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...