giel95 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Hallo, Ik was vandaag aan het voetballen en toen heb ik de bal redelijk hard tegen de schotel aangeschoten. Niet tegen de schaal maar tegen die stang/staaf. Hij ging omhoog en viel toen weer op precies dezelfde plek. Nu doen alle zenders het niet meer. Heb gewoon geen signaal. Hoe kan ik dit oplossen?
Moderator ceesv Geplaatst: 22 mei 2014 Moderator Geplaatst: 22 mei 2014 Wanneer de arm verbogen is, proberen terug te buigen. De schotel kan in de klem verdraaid zijn, opnieuw uitrichten. De lnb kan beschadigd zijn, LNB vervangen. De schotel kan verbogen zijn, in dat geval de schotel vervangen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Kijk even naar de f connector aansluiting op lnb Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
edbe Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Hallo, Ik was vandaag aan het voetballen en toen heb ik de bal redelijk hard tegen de schotel aangeschoten. Niet tegen de schaal maar tegen die stang/staaf. Hij ging omhoog en viel toen weer op precies dezelfde plek. Nu doen alle zenders het niet meer. Heb gewoon geen signaal. Hoe kan ik dit oplossen? niet meer tegenaan schieten ik zou inderdaad eens nachecken wat cees en satencom zeggen.....misschien iets de schotel ook wat verdaaid. als het mogelijk is zou ik eens een foto van je schotel arm nemen en hier eens plaatsen. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
drz Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Een schotel is niet zo duur en deze zou ik gewoon vervangen voor de zekerheid. Als de spiegel zelf ook maar een ietsje verbogen is, haal je nooit meer het rendement uit je ontvangst. Met andere woorden, het signaal zal nooit meer als vanouds worden. Dus investeer die 3 tot 4 tientjes en ik geef je het advies om voortaan elders te voetballen.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen