Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zoals verschillende satliefhebbers niet ontgaan is voor de Merlin³ image werkt de camfeed niet in het enigma 2 image wat veel mensen in de problemen brengt vanwege het feit dat de Merlin sie zo ´ leuk´ is geweest om de cam ondersteunnig te verwijderen

Via Ts panel zijn de cams te downloaden Tunesiasat Merlin³ Cccam en het paneel is zonder problemen te installeren ik zal maar geen link geven wand ik weet niet of dat mag.

Voor mijn dream 7020 heb ik nu cccam  lopen en dat werkt goed.

Veel succes ermee temeer omdat Merlin³ een heel mooi en snel image is voor de Dreambox..

cccamd-2.3.0_2.4-r0_all.ipk

aangepast door Phoenixx

Dag Phoenixx

Met GP vind ik de image zelfs nog mooier. (maar mss iets minder snel?)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Merlin is een niet al te groot Image die ook voor de Dreamboxen met wat minder flash geheugen een goed alternatief is.

Zelf heb ik de 7020 HD met 1 Gig flash geheugen dus daar kan genoeg op maar een Dream 800 SE heeft al veel minder flash geheugen waardoor de box sneller vol komt te zitten ..

Het is te zien merk dat het systeem sneller is de respons tijden van mijn kaartje zijn ook kliener 300 vs 700 mSec.

aangepast door Phoenixx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...