Ga naar inhoud


VTI-4.24 in VuDuo geupdated maar blijft in startingmode hangen?


Jan Ambers
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten

waar haal jij die images vandaan???

pli3.11 bestaat niet( toch niet origineel pli)

dan schrijf je pli4 15/10/2013 , waarom niet diegene van vandaag????

als je de usb in de box prikt moet er op het scherm van de duo komen " reading usb " is dit niet het

geval dan heb je ofwel een slechte stick of je doet geen juiste flash procedure( image op correcte manier op stick zetten)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OpenPLI 3.11 stond in INFORMATION OVER...

De flash versies zijn o.a; te dwnldn op linuxsat-support.com en ucassupport en andere... effe googelen

 

Er verschijnt Reading USB, progamming finished en remove USB and reboot...

Druk op op toets AB dan is led oranje, dus ab signaal wordt gezien!

Ik neem de zip file, lees de inhoud, en die VuPlus map sleep ik op m'n USB device.

Zo kopieren duurt ettelijke minuten, dus die zipdata wordt tijdens kopieren unzipped, bestanden zijn 91Mb; 3.5Mb & 1kb

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

de enige plaats waar je een origineel pli image kunt vandaan halen is bij pli zelf;

  http://openpli.org/download/vuduo/

 

flashprocedure;

http://www.sat4all.com/forums/topic/336826-vu-duo-met-open-pli-update-naar-open-pli-40-of-niet/?do=findComment&comment=2199989

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was hier toch ook iemand die een probleem had,en die had zelfs 3 of meer sticks geprobeerd en het lukte niet.Toen hij (op aanraden van een ander lid) een kleinere probeerde van 2 Gb lukte het.ik zou durven voorstellen toch eens een andere usb stick te gebruiken.Want een stick,daar zijn toch veel verschillen in,ook al zijn ze dezelfde grootte.

Met imatation heb ik goede ervaring,heb er al 3 verschillende gedaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als je een harddisk erin hebt zitten, koppel die even af en flash opnieuw. Het kan zijn dat er ergens een backup staat en die zal bij de eerste keer booten na de flash worden gelezen. Kijk eens of je dan wel succesvol kan flashen met een afgekoppelde hd?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de "three steps to Heaven" van Steve gevolgd en de Vu startte prachtig op alsof er niks aan de hand was!!!

 

Daarna heb ik de VTI-6.0.8 erin geprogd en terug bleef ie hangen in de starting modus?????

 

Dan heb ik step-3 geprogd en ie startte terug op zij het dan in OpenPLI-4.0

Maar da's toch beter dan de starting mode...

 

Wat is hier de reden van???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tracht nu verbinding te grijgen met m'n router en Dreamboxedit, om m'n zenderlijst in te laden maar ik krijg geen verbinding.

Waar kan ik in OpenPLI4.0 het password instellen, gebruikersnaam gaat PW vind ik niet.

Als ik netwerk testen vraag geeft ie OK, ook updaten heeft ie nu gedaan: opstartscherm lentebeeld.

......

 

Bij Dreamboxedit: Test IP connectie: suksesvol verbonden met Dreambox op IP adres 192.168.1.160

Vraag ik: Test Usermane/PWD: Kan geen verbinding maken met Dreambos op IPadres... en port 21

Check IP adres en poortnr en probeer opnieuw

????????????????

Windows Firewall afgeschakeld en probleem blijft!

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ACADABRA: DCCe = Dreambox Control Center...

Tot nu toe op m'n andere VuDuo's al dat gehocus pkus niet nodig gehad en plots val ik steeds dieper met nieuwere tools?????

 

Ik heb DCCe v1.5 geinstalleerd en ik kan connecten met de PC <=>router maar niet met de dreambox (VuDuo )

Hostname in Vu is vuduo  PW =  ken ik niet

Link naar Vu is rood en na reconnect blijft ie rood.

Kan U me verder helpen hoe hieruit te geraken?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-66958-0-74124200-1401113338_thumb.jpg

 

onder dreambox het ip adres invullen van je box.

 

probeer eens bij login;   name; root

                                      passw; leeg laten

druk op reconnect

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...