Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Is het mogelijk, eventueel met wat creatieve inzet, een 3,5" schijf in de Quad+ in te bouwen? Eventueel door zelf een bracket te maken of zoiets?

Zo niet, zijn er goede opties om er via esata een grote schijf (3 of 4 Gb) aan te hangen?

aangepast door bigtwin

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Ik heb liever geen losse kastjes erbij, maar als er geen 3,5" in past, heb ik geen keus. Dan maar een esata. Vandaar ook mijn vraag naar goede esata opties/ervaringen.

ET10000
DM7020HD

Geplaatst:

Dat is voor mij te kliein.. Wil hem meteen ook als server gebruiken, vandaar dat ik een zo groot mogelijke schijf eraan wil 4Tb of zo... Hij staat bij mij toch altijd aan/standby.

ET10000
DM7020HD

Geplaatst: (aangepast)

ik heb nog makkelijker gedaan, heb een usb-stick van 128GB erin,gaat prima.

gr

Esata is beter en gaat sneller. Het is nl precies dezelfde verbinding als interne harde schijf

aangepast door chatuliem
Geplaatst:

ja maar esata is veel duurder dan usb-stickje.en voor mij ging het alleen dat ik veel programma's en sport evenementen kan opnemen als ik niet thuis ben en met 128GB heb ik meer dan genoeg,maar ik begreep niet precies wat je bedoelde met esata sneller dan een usb.

gr

Geplaatst:

ja maar esata is veel duurder dan usb-stickje.en voor mij ging het alleen dat ik veel programma's en sport evenementen kan opnemen als ik niet thuis ben en met 128GB heb ik meer dan genoeg,maar ik begreep niet precies wat je bedoelde met esata sneller dan een usb.

gr

Mijn esata kabel van 2 meter kostte maar 7 euro incl. verzending

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...