Ga naar inhoud


2e kaart niet hetzelfde pakket?


nlrela

Aanbevolen berichten

Heb me onlangs bij de afsluiting van een nieuw abonnement een tweede kaartje door CD laten aansmeren, omdat ik hiermee op een 2e tv zou kunnen kijken ...

 

Op m'n hoofdkaart heb ik EntertainmentHD en FOX Sports Eredivisie.

 

Op de 2e kaart krijg ik echter alleen Entertainment (geen HD) en geen voetbal. Is dit foutje nummer 424 van Canal Digitaal of krijg je op de 2e kaart echt geen

HD en voetbal?

aangepast door nlrela

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil je op een tweede TV in huis hetzelfde kunnen kijken als op de hoofdkaart, dan zou je een SmartWi of Clone+ kunnen nemen.
Een SmartWi met twee kaarten koop je al voor €99,-. Als je daar de prijs van de extra kaart vanaf trekt en de registratiekosten en het abonnement van €2,50/maand, dan heb je die er snel uit plus dat je hetzelfde kunt zien als op de hoofdkaart en niet beperkt bent tot het familie-pakken zonder HD.
Ik wil wel opmerken dan die kaartdelers niet op alle ontvangers feilloos werken, op de M7 SAT801 zelfs helemaal niet.
Ik gebruik hem al jaren probleemloos.
 

post-60869-0-38982200-1401006207.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

H

 

Heb me onlangs bij de afsluiting van een nieuw abonnement een tweede kaartje door CD laten aansmeren, omdat ik hiermee op een 2e tv zou kunnen kijken ...

 

Op m'n hoofdkaart heb ik EntertainmentHD en FOX Sports Eredivisie.

 

Op de 2e kaart krijg ik echter alleen Entertainment (geen HD) en geen voetbal. Is dit foutje nummer 424 van Canal Digitaal of krijg je op de 2e kaart echt geen

HD en voetbal?

 

Zo als Gerard al schrijft, de aanvullende pakketten krijg je niet op je 2e kaart zonder dat je daar een extra abonnement op afsluit.

 

Wat ik wel vreemd vind is dat dit je blijkbaar niet verteld is bij het afsluiten van je abonnement voor de 2e kaart.

wat ik niet vreemd vind is dat de oplossing die sprietje aangeeft niet gemeld wordt door de verkopende partij.

Die schiet zich dan in zijn voet, en dat is niet de bedoeling.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dan heb je nog steeds niet  EntertainmentHD en FOX Sports Eredivisie
 

En Johan45, dat ze dat niet aangeven is begrijpelijk maar ja, je oriënteren voordat je wat koopt en een contract aan gaat van minimaal 1 jaar is toch wel wenselijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk weer zo'n typisch voorbeeld waarbij klanten voor de gek worden gehouden.  Bij elke andere TV aanbieder krijg je hetzelfde pakket op een 2e TV omdat dit de normaalste zaak van de wereld is. Bij CD willen ze dat je voor de premium zenders dubbel betaalt omdat je anders misschien het kaartje aan de buurvrouw zou kunnen geven. 

 

 

Even op een rijtje waarom je geen canaldigitaal moet nemen:

 

-matige beeldkwaliteit
-minder HD zenders dan bij andere aanbieders
-ze lopen achter qua Nederlands zenderaanbod
-premium zenders aanbod is ook niet compleet (je mist div film/sport zenders)
-deeltijd zenders
-beduidend duurder dan andere aanbieders.
-hun gecertificeerde apparatuur werkt ronduit slecht.
-opnames zijn maar 3 dagen zichtbaar.
-slechte zenderlijst (niet zelf in te delen)
-regelmatig storingen in hun diensten.
-certificering van hun apparatuur wordt van de ene op de andere dag ingetrokken waardoor je apparatuur mogelijk ineens niet meer bruikbaar is.
-voor kaarten (een stukje plastic) betaal je de hoofdprijs: 80 euro voor hoofdkaart/40 euro voor 2e/3e kaart
-Initiele startup kosten zijn extreem hoog. Registratie alleen al 30 euro, en 10 euro per extra kaart.
-op de 2e en 3e kaart krijg je een afgeslankt pakketje. Voor premium content moet je dubbel betalen. Zelfs voor de HD zenders moet je extra betalen!
-bij elke wijziging in je pakket wordt je abo meteen onwettig met 1 jaar verlengd.
-geen interactive diensten mogelijk.
-en nu loop je zelfs het risico dat je kaart zomaar wordt uitgezet op verdenking van CS als je toevallig het IP adres krijgt van iemand die in hun ogen aan CS deed.

 

 

Je moet wel GEK zijn als je daar nog een abo gaat nemen. Zelfs mensen die afhankelijk zijn van de schotel kunnen beter naar een betaalserver gaan. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon remote stream gebruiken op 2de ontvanger.Is gratis.Moet je wel een E2 ontvanger hebben en niet die prutsen van CD of TVV.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk weer zo'n typisch voorbeeld waarbij klanten voor de gek worden gehouden.  Bij elke andere TV aanbieder krijg je hetzelfde pakket op een 2e TV omdat dit de normaalste zaak van de wereld is. Bij CD willen ze dat je voor de premium zenders dubbel betaalt omdat je anders misschien het kaartje aan de buurvrouw zou kunnen geven. 

(...)

Je moet wel GEK zijn als je daar nog een abo gaat nemen. Zelfs mensen die afhankelijk zijn van de schotel kunnen beter naar een betaalserver gaan. 

Deze discussie is al wel vaker gevoerd, maar je lijstje gaat deels toch een beetje mank bij vergelijking met (sommige) andere providers.

Ziggo, om maar eens een grote jongen te noemen. (O.a. HD aanbod.)

Maar het gras van de buurman lijkt vaak groener.

Intrekking certificering wil ook niet altijd zeggen dat iets plots niet meer werkt. Soms nog jarenlang wel degelijk.

 

En (technische en commerciële) (on)mogelijkheden bij digitale kabel zijn m.i. niet te vergelijken met die van de sat. (Kaartje ruilen CD/TVV.)

Zeker kleine markten als Nederland en Vlaanderen worden daarmee geconfronteerd.

 

Maar het is maar net wat je bij een provider belangrijk vindt. (Tenminste, als je keus hebt.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

iTV is geen optie, KPN is ook troep, zolang ze adsl streams over glas sturen. Bovendien hadden ze voor een jaar terug ook geen DD geluid. Ga maar helemaal niet over de settop boxen beginnen, nog slechter en buggy dan die van cd

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel mensen zoveel meningen.

Een ieder moet gewoon doen wat hij/zij het beste vind in zijn situatie.

Woon je buiten Nederland zit je aan de Europesche monopolist CanalDigitaal vast voor de Nederlandse zenders.

Dan valt er niet te kiezen en ben je teveel geld kwijd voor je tweede en derde tv als je dit vergelijkt met andere Nederlandse aanbieders van Nederlandse Tv.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn ook veel dezelfden die het gras bij CanalDigitaal groener vinden. :P

Het beste is echter, naar mijn mening, het beste te combineren van het aanbod dat er is.

Satelliet voor de FTA zenders en kabel of ITV voor de betaal zenders.

Of beide. :P

Je hoort mij niet zeggen dat CD beter is dan een andere. Maar overal is wat.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...