deripper1972 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 (aangepast) hallo heb een probleem heb een dm 800 en een vivosat big sat met 4 lnb hotbird astra 19 astra 23 en astra 28 nu het probleem als ik die net op zet op vtm astra 23 dan heb ik geen signaal als ik da even wacht werkt die ma valt die uit en na 10 min werkt die normaal heb de ontvanger al op een andere laten testen met het zelfde probleem iemand een idee hoe da komt? 30 mei 2014 aangepast door Michel vreemde opmaak verwijderd, titel aangepast
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 1. Defecte voeding (12v) schommelt of te zwak. Testen met een goede voeding 2. Tuner defect. Box helemaal stroomloos maken, openen, tuner verwijderen. Contacten schoonmaken met vlakgom. Tuner terugplaatsen en opnieuw proberen. 3. Je hebt een clone met inferieure componenten...
deripper1972 Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Geplaatst: 30 mei 2014 voeding gestest net het zefde ma als ik die op vtm zet komt er geen transporteer als ik dan 20 min wacht begint het beeld met brokken eerst is geen clone de tuner zit er wel heel los is ma als ik naar itv kijk werkt die drek en bvn doet het ook perfect heb hem opnieuw geïnstalleerd ma zonder resultaat
trojan Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Meet je elco op de tuner eens na (1000u/680u) en check of die bol staat....? grt
Mojo Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Controleer de voeding eens met de dreambox eraan. Deksel openmaken en meten waar de spanning binnenkomt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
deripper1972 Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Geplaatst: 30 mei 2014 ga morgen controleren loopt nu al van 20 uur zonder probleem maar als ik die afzet werkt die weer nie
Mojo Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Dat lijkt verdacht veel op slechte elco's in de voeding You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen