Sterke-Jerke Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hallo, Ik heb 4 LNB's (en een Switch) om mijn VU+ DUO van signaal te voorzien. Tot voor kort alles prima. Alleen nu geven (volgens mij) alle zenders die op Astra 3B Horizontaal zitten problemen. De zenders die daarop zitten (ook de FTA) spring zo nu en dan voor kortere of langer periode het signaal naar 0% met als gevolg geen beeld. Soms gebeurd dit vaker, soms minder vaak.... Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de LNB defect is, of kan het ook nog wat anders zijn?
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 LNB kan defect zijn, of de switch, of zelf kabel/connector problemen. Misschien zelfs de afstelling van de schotel. Beetje elimineren dus.. Nagaan of er recent incidenten zijn geweest die invloed kunnen hebben op je ontvangst. Zelf recent gehad van een Inverto Quad. 1 uitgang begon te klapperen. Nog geen 9 maanden oud. Moest gewoon worden vervangen..
Sprietje Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 (aangepast) Wacht even af totdat de buien voorbij zijn. Als het dan nog steeds is, kan er pas een conclusie getrokken worden. 26 mei 2014 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen