sattv4iedereen Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hi, ik ben liefhebber van de jaren 80,en vind of liever vond mijn gading in vh-1 classics. Dit zit in het mtv networks pakket op 19° in de o.a. conax codering. Ik ben ergens een conax kaart tegengekomen,die het volledig mtv network pakket kan decoderen op astra. Nu vraag ik mij af,of ik toekom met de kaart en een softcam in mijn vu duo of hoor ik nog een specifieke conax module te hebben? Indien ja,is deze beschikbaar voor particulieren,en ik zie nogal grote prijsverschillen tussen de ene conax module en de andere. Indien dit een specifieke cam module is,kan iemand het type nummer of info geven,zonder boardregels te overtreden,of een foto zonder url op o.i.d. Alvast bedankt. En nee,geen TVV of CD,want dat kost dan weer teveel,en dan betaal ik voor zenders die mij 0,0% interesseren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Probleem is een beetje dat - als ik zo je Posts doorlees - alles te duur, niet goed, prut vind.. Je zoekt en vraagt allerhande om maar op wAt voor manier je gelijk te halen.. Nu ben je uiteraard vrij om te kiezen wat je wil, maar vraag niet om hulp als je zelf op voorhand al de oplossingen afkraakt en meteen weer een argument geeft om géén TVV, CDS, Telenet, Belgacom te nemen.. Accepteer nu een keer dat bepaalde opties gewoon niet mogelijk zijn! Je zult bij 1 van de providers moeten zijn om je favoriete stations te ontvangen. Dat daar dan ook ongewenste zenders bij zitten, soit. Kijk je er toch gewoon niet naar. Accepteer gewoon dat je als consument die optie eenvoudig niet krijgt! De kabel en satellietproviders bepalen en jij bent en blijft de muis. Niet willen accepteren? Oké, TV en alles buiten smijten en lekker op de hei met je mondharmonica...
sattv4iedereen Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Het gaat me niet om te duur,het gaat me,dat ik niet wil gedwongen worden voor zenders te betalen,die ik "niet" heb gevraagd (heb het al tientallen keer geschreven in diverse threads).Als bepaalden nodig vinden om commerciële rotzooi uit te zenden,daar heb ik geen probleem mee,zolang ze maar niet via gelijk welke weg,de consument dwingen om voor hen te betalen,als je een andere wel interessante zender wil zien.En van die brakke bakken,wil ik 2 dingen zeggen.Als je hun facebook pagina leest van telenet,zijn er tientallen klachten over hun boxen (en nu,het is ik niet die onder *tig verschillende namen zoiets post,'k zou er mij niet mee bezig houden)Als je dan naar een telenet center gaat,dan is het onmogelijk,daar binnen te gaan,zonder dat er iemand voor of na je is met een defecte box (mooie reclame trouwens voor geïnteresseerde klanten).Dus denk ik niet dat ik overdrijf met brakke bakken.Belgacom heeft wel betere setop boxen,en ik heb nooit een moeten omruilen. Maar intussen,ben ik wel erg ver afgedreven van het eigenlijk onderwerp,en kan je best zeggen,dat een kaart voor een jaar mtv networks excl verzendingskosten 129€ /jaar kost,en is dat in jouw ogen dan goedkoop?Jij mag het zeggen. En als ik tot de conclusie moet komen,dat ik een bepaalde conax module nodig heb,en ik kan hem als particulier kopen,dan koop ik hem.misschien ben ik als startkapitaal 200€ of erboven kwijt.Maar den heb ik,wat ik wil.En je hebt gelijk,ik moet geen TVV,TN of BC nemen,en niet akkoord gaan met hun doen van zaken.Want het is ongelooflijk,welke programma's je vindt,zonder dat je daar zelf voor betaald.en dan heb ik ook nog het geluk dat ik +/- 20 zenders in dvb-t ontvang,zelfs sommige in HD. Hopelijk blijft dit bericht staan,en ik hoop,dat er wel iemand een zinnig antwoord heeft van: heb je voor mtv networks op 19° west een speciale conax module nodig of werkt een softcam? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 27 mei 2014 Moderator Geplaatst: 27 mei 2014 heb je voor mtv networks op 19° west een speciale conax module nodig of werkt een softcam? Weke satelliet zou er op 19 graden west hangen volgens jou? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 mei 2014 Moderator Geplaatst: 27 mei 2014 Hi, Ik ben ergens een conax kaart tegengekomen,die het volledig mtv network pakket kan decoderen op astra. En nee,geen TVV of CD,want dat kost dan weer teveel,en dan betaal ik voor zenders die mij 0,0% interesseren. http://www.sat4all.com/forums/topic/339749-welke-viacces-kaart-heb-ik/ Jij komt de laatste tijd ook de vreemdste kaarten tegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Geplaatst: 27 mei 2014 @ ceesv als ik de toestemming krijg,wil ik via pm je de webshop van desbetreffende kaarten doorsturen.Deze kaart is veronderstel ik 100% legaal.Van die,waar je de link van opnoemt komt van een vriend,die hij op zijn beurt heeft gekregen,wat ik niet verbaasd van was,dat deze een "maffia" kaart is. En ja,ik wil het liefst legaal kijken,maar mijn schamelig vervanginkomen,laat een normaal abbo niet toe,en als ik op jaarbasis bvb 30€ kan sparen op tv,kan ik net bijna een maand mijn i'net betalen.Ik kan ook zoals anderen doen de kaart van mijn vader beneden doorsturen naar boven,maar met die verhalen hier,doe ik het niet,en mijn ouders (77 en 76j oud) kunnen nu eenmaal niet weg met een linux ontvanger,ik heb het geprobeerd. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 @sattv4iedereen. Kijk! Dit is nu eens een constructieve bijdrage van je. Netjes.. Dat dient beloont. MTV zend uit in Conax CAS 7. Dit wil zeggen dat je met iedere Conax module vanaf versie 3 kunt kijken. Dus iedere Conax CI die ook bijvoorbeeld Digitenne kan verwerken is prima. In Nederland verkrijgbaar o.a. de Smits, Neotion, AlphaCrypt vanaf V3.23 en zelfs de Matrix Revolutions met KeyFly 4.5. Om je nog verder te helpen kun je hier bij de 2de hands zo'n module scoren. Kan ik hem voor je programmeren voor je.
sattv4iedereen Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 En geen softcam? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Nee, de CI zorgt voor de decodering. Of er softcams zijn die Conax CAS 7 openen weet ik niet. Nooit geprobeerd.
sattv4iedereen Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 Ik vraag me wel af,of het te betrouwen valt als belg zijnde in Griekenland iets te gaan bestellen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 @Sattv4iedereen Waarom probeer je niet gewoon een aantal populaire softcams met je 'oude' MTV Conax kaart? Als je softcam de kaart herkent zal je via de ecm Info kunnen zien of hij de kaart herkent.. Zelf heb ik CCCam 2.2.1 voor mijn Canal Digitaal kaartje. Voor Digitenne gebruik de AlphaCrypt CI (omdat ik gewoon geen vrije kaartslots meer heb). Als je wil zal ik vanavond de Digitenne kaart eens gewoon in de kaartsleuf prakken. Kijken of CCCam hem leest. Scheelt weet 25 Euro voor een CI.. Ik laat het je wel even weten..
Spotvogel Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Geen enkel probleem, hier leest en shared CCcam 2.30 probleemloos de Digitennekaart.
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Kijk! Ook weer geleerd. Ik had geen sleuven vrij dus nooit getest..
Codx Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 MTV Netwerks conax kaart werkt uitstekend in de softcam. Overigens is het duitse mtv kaartje alleen geschikt voor 6 MTV zenders. MTV Hits, MTV music, MTV dance, MTV rocks, VH1 europe, VH1 Classic SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen