Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zou toch een triax 110tds nemen

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

indd heb je zo de perfecte spullen voor een goeie setup

je ken een 110 triax pakken maar is niet echt noodzakelijk

ík heb zelf een 88 triax en een 110 triax staan (zie foto)

maar er is niet echt veel verschil wat ontvangst betreft .alleen dat de 110  nog meer wind vangt als het echt stormt

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Inderdaad, met een Triax 88 heb je ruim voldoende regenreserve. Dit is de kleinste schotel waar je gewone lnb's op kunt plaatsen voor de vier bekende satellieten. Een Triax 110 kan ook maar dat heeft pas echt nut als het voor de ontvangst is van zwakkere satellieten.

Geplaatst:

2 stuks Spaun sar 411 WSG Voor 4 Single SAT LNB's Weerbestendige behuizing   €25,99

Dat zijn prima diseqc/switches. Niks mis mee. Ik heb een lichte voorkeur voor de triax mfd 41 d ivm betere montage band, behuizing en led aanduiding per aansluiting. 

Geplaatst:

ik gebruik vaker de premiums  en die werken nog overal perfect ik krijg er nooit klachten over

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

De Inverto Black Ultra is iets beter dan de Black Premium maar het gaat zeker niet om grote verschillen.
€18,95 voor in een Inverto Black Ultra twin is goedkoop.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen