Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds gisteren krijg ik op tv melding geen kabelverbinding.

Als ik de vu opnieuw opstart,heb ik even beeld en valt dan weer zwart,ik heb al een nieuwe hdmi kabel geplaatst.kan het zijn waar de kabel in het kastje komt,dat daar spanning opgestaan heeft,met draaien van de ontvanger?

aangepast door wiz
onderwerp aangepast

Geplaatst:

Welke tv is het?

Uit ondervindingen,heb ik al meegemaakt,dat sommige hd ready tv's foutmeldingen geven,als de vu op 1080i staat.

Want als ik mijn vu duo via de netschakelaar aanzet,of hem uit diepe slaap haalt,toont mijn plasma tv eerst 720 om na enkele ogenblikken 1080I te tonen gevolgd door beeld.

Het is gissen,maar misschien toch eens kijken.Want je meld niet,of het heeft gewerkt?Heb je instellingen gewijzigd in de vu duo en/of tv?Heb je nieuwe firmware ingestoken?Heb je misschien een blikseminslag gehad?Want de laatste tijd deed het hier goed zijn best om te onweren in west Vlaanderen België.

• Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Wij hebben een plasma tv samsung,er is door mijn zwager iets veranderd in de instlellingen van de vu duo,het staat mij bij dat hij het ook over 1080 had,en dat heeft bijgesteld.

Hoe kan het weer veranderd worden ook bij hem viel de ontvanger gelijk weer zwart

Geplaatst:

als je openpli gebruikt;  menu-instellingen-systeem-av instellingen. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...