MireilleJH Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 Ik heb een SAB Titan 1 HD receiver en wil graag een tweede televisie erop aansluiten, volgens de gebruiksaanwijzing moet ik dat kunnen met een kabel in het poortje "loop" en dan naar de tweede televisie, ik krijg op de tweede televisie echter geen beeld. Kan iemand mij misschien helpen dit probleem op te lossen?
smetje limb.BE Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 (aangepast) hallo MireilleJH welkom op deze site Als jou ontvanger er zo uit ziet dan kan je met een lange scart kabel of een lange cichs kabel de geel rood wit verbinding naar jou andere tv gaan en zou je daar toch beeld moeten krijgen als je die tv op de juiste scart of cinhs je hebt ze in verschillende uitvoeringen en loop wat je zegt is wel voor een 2é ontvanger te voorzien van beperte sat verbinding 28 mei 2014 aangepast door smetje limb.BE 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen