Jan Ambers Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 Zojuist bericht gekregen van TVV: Belangrijke zenderwijzigingen Op 3 juni staan er enkele belangrijke zenderwijzigingen op het programma. We zetten ze even allemaal voor u op een rij. De FEC en de Symbolrate van de transponder 1,119 verandert. De zenders Eén, Canvas, vtm, VIER, VIJF, Dorcel, Hustler en Eurosport 2, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVI HD, Club RTL en Plug RTL krijgen hierdoor een betere ontvangstkwaliteit. Wenst u de gegevens manueel in te laden? Gebruik dan de onderstaande gegevens: Astra 1N (19.2°E) TP119DVB-S2 8PSK 12722 MHz Horizontal 23500 MS FEC 2/3 De zender National Geographic Wild HD (Basic+) is gedurende de hele maand juni beschikbaar in alle zenderpakketten. EDGE Sport start met haar volwaardige programmatie. Extreme Sports is niet langer beschikbaar bij TV VLAANDEREN. Klanten met Basic+ krijgen de internationale gekende kookzender Food Network en lifestylezender Fine Living. Het gaat om de internationale Engelstalige versie. Momenteel biedt enkel Food Network Nederlandstalige ondertitels aan. Hopelijk leidt dit tot een gemakkelijkere ontvangst?
de vrije fries Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 hoi, Zojuist bericht gekregen van TVV: Belangrijke zenderwijzigingen Op 3 juni staan er enkele belangrijke zenderwijzigingen op het programma. We zetten ze even allemaal voor u op een rij. De FEC en de Symbolrate van de transponder 1,119 verandert. De zenders Eén, Canvas, vtm, VIER, VIJF, Dorcel, Hustler en Eurosport 2, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVI HD, Club RTL en Plug RTL krijgen hierdoor een betere ontvangstkwaliteit. Wenst u de gegevens manueel in te laden? Gebruik dan de onderstaande gegevens: Astra 1N (19.2°E)TP119DVB-S28PSK12722 MHz Horizontal23500 MSFEC 2/3 klopt door mij op 16 mei al gemeld in het transpondernieuws (juni 2014) groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
jeevanhoof Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Hoi, Blijkbaar krijg ik enkel reclame van TVV. Nog nooit een melding gekregen van een wijziging . Gelukkig bestaan er nog forums. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
riji Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Zojuist bericht gekregen van TVV: Belangrijke zenderwijzigingen ........ Klanten met Basic+ krijgen de internationale gekende kookzender Food Network en lifestylezender Fine Living. Het gaat om de internationale Engelstalige versie. Momenteel biedt enkel Food Network Nederlandstalige ondertitels aan. Hopelijk leidt dit tot een gemakkelijkere ontvangst? Wanneer komen Food Network en Fine Living bij TV-VL?
Kabeltje87 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Van Food Network en Fine Living nog geen spoor. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Pletskop Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 De FEC en de Symbolrate van de transponder 1,119 verandert. De zenders Eén, Canvas, vtm, VIER, VIJF, Dorcel, Hustler en Eurosport 2, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVI HD, Club RTL en Plug RTL krijgen hierdoor een betere ontvangstkwaliteit. Hopelijk leidt dit tot een gemakkelijkere ontvangst? Bij mij is de ontvangstkwaliteit alvast met 10% gedaald.:-( Navraag bij een collega op het werk leverde hetzelfde op. Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
sattv4iedereen Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Mijn vader meld me dat hij ook ontvangst problemen bij één sd heeft . Geen wijziging aan schotel,en er is ook geen hoosbui met ferme windvlagen gepasseerd?heeft wel hard geregend buiten dat die kijkt,maar ik denk niet dat het de schotel is. Zal straks eens kijken bij mij naar de signaalsterkte,ik heb wel geen beeld,maar dat speelt bij deze geen rol.(zelfde schotelantenne is in gebruik) Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ben net aan het kijken,en heb volgende gegevens: SNR 66% en 10.6 dB AGC 93% Dit bij een vu duo met pli 4.0 Kan wegens ontbreken van abonnement niet zien of er haperingen zijn. En welke is de ontvangst bij jullie? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Jean-Claude Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 ben nu naar 2BE aan het kijken : 14dB op mijn PLI4, is toch 1 à 2 dB meer dan vroeger ! dus hier werkt het in elk geval. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Pletskop Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ben net aan het kijken,en heb volgende gegevens: SNR 66% en 10.6 dB AGC 93% Dit bij een vu duo met pli 4.0 Kan wegens ontbreken van abonnement niet zien of er haperingen zijn. En welke is de ontvangst bij jullie? Momenteel 68-69%. Deze namiddag - tijdens de regenbui - viel dit terug naar 62-63% Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
charlesduco Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ketnet is verhuisd van de ASTRA 19,2-satelliet naar ASTRA 23,5. Maar M7 is natuurlijk zo dom geweest om dit niet te vermelden in de TV Vlaanderen-mailing. Astra 3B (23.5°E)TP86 DVB-S28PSK12129 MHz Vertical27500 MSFEC 2/3 1
guppje29 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ketnet Zat ook al een tijdje op de Astra 3/ Hij zou nu wel daar blijven zitten. 1 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
armanie Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Zojuist bericht gekregen van TVV: Belangrijke zenderwijzigingen Op 3 juni staan er enkele belangrijke zenderwijzigingen op het programma. We zetten ze even allemaal voor u op een rij. De FEC en de Symbolrate van de transponder 1,119 verandert. De zenders Eén, Canvas, vtm, VIER, VIJF, Dorcel, Hustler en Eurosport 2, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVI HD, Club RTL en Plug RTL krijgen hierdoor een betere ontvangstkwaliteit. Wenst u de gegevens manueel in te laden? Gebruik dan de onderstaande gegevens: Astra 1N (19.2°E) TP119DVB-S2 8PSK 12722 MHz Horizontal 23500 MS FEC 2/3 De zender National Geographic Wild HD (Basic+) is gedurende de hele maand juni beschikbaar in alle zenderpakketten. EDGE Sport start met haar volwaardige programmatie. Extreme Sports is niet langer beschikbaar bij TV VLAANDEREN. Klanten met Basic+ krijgen de internationale gekende kookzender Food Network en lifestylezender Fine Living. Het gaat om de internationale Engelstalige versie. Momenteel biedt enkel Food Network Nederlandstalige ondertitels aan. Hopelijk leidt dit tot een gemakkelijkere ontvangst Dan moet je me toch eens vertellen waar en onder welke nummer die beide zenders staan bij tvv.Heb een nieuwe zender lijst ingeladen gekregen maar die 2 zenders .................. Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
Werner Peeters Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ketnet is verhuisd van de ASTRA 19,2-satelliet naar ASTRA 23,5. Maar M7 is natuurlijk zo dom geweest om dit niet te vermelden in de TV Vlaanderen-mailing. Heb ik ook gemerkt. Ik begin intussen de truken van de foor al wat beter te kennen, en heb 'm zelf al gevonden. Hij staat wel in de zenderlijst die je op de TVV-site kan downloaden correct aangegeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen