jeevanhoof Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Hoi KetOp12 wordt nu weergegeven als 2Be oud. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
edbe Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 ze blijven aan de gang met hun zender wisseling? ben eens benieuw of de 2 genoemde tv zenders er ook bij komen en wel met NL subs? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
ringlord Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 ... De zender National Geographic Wild HD (Basic+) is gedurende de hele maand juni beschikbaar in alle zenderpakketten. ... NatGeo Wild HD kan ik niet bekijken. Maar iConcerts wel (die ook in Basic+ zit).
jeevanhoof Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Hoi, Ik kan ook iConcerts bekijken met de basic light (wel klant van het eerste uur). NatGeo Wild is ook op zwart maar FOX live geeft nog steeds beeld. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
haelewyn Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Deze week had ik tijdens een redelijk gewone regenbui al gemerkt dat er sneller beeldverlies was met bv VIER en EEN.Ik zit nu op de ontvanger rond de 75 procent ontvangst (Philips 7141) en dat is een 7 procent minder dan vroeger.Er zou ook wat aan mijn LNB's of aansluitingen kunnen liggen want ik had deze ochtend bij zonnig weer al storingen op BVN en op History HD.Beide zitten op andere satellieten dus lijkt me alleszins raar; Om toch maar iets te doen ... de iets verduurde plastic schotel maar eens ingespoten met siliconenspray, net als de aansluitfiches die niet optimaal tegen regen en vocht beschermd zijn. Zal ik binnenkort eens iets langer aan knoeien , vermoed ik. Heb nog een reserve LNB liggen dus kan altijd eens proberen.Al zou het raar zijn dat 2 LNB's tegelijk last krijgen bij zonneschijn.. Zomer afwachten en zien, veronderstel ik.
muesli Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Hallo, Ik kijk met VU+ DUO met OpenPli erop. Ik heb ook gelezen dat er een en ander veranderd is maar ik moest niets doen, geen update ook. En bij mij is de signaalsterkte zeker niet slechter geworden maar beter denk ik (ik moet het nog even vergelijken met ervoor).
muesli Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Ondertussen ook gezien dat de signaalsterkte zowel op Astra 1 als Astra 3 verminderd is in plaats van verbeterd. Maar vooral op Astra 1 (5% minder signaalsterkte en 1dB minder).
astro iris Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 En de soap is nog niet afgelopen, vandaag zijn de radio's MNM, Stuio Brussel, Joe FM, Klara en Q-Music ook weg van deze transponder.
muesli Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Het strafste is dat ze deze wijzigingen opnieuw een "verbetering" durven noemen voor de klanten!
sattv4iedereen Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Ik weet niet of het weer er iets voor tussen zit,of die wijziging,maar canvas HD,vertoonde rond 20h blokvorming. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
edbe Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 weet iemand nog meer nieuws over Food Network en lifestylezender Fine Living ? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Toch zal er meer spelen. Op alle 12.722 zenders keurig 14,4dB signaal. Wel met een 88cm Triax. Bij 64cm zal dat rond 12,5dB moeten zijn. Bij mensen met problemen zou ik toch weer adviseren om de schotel en LNB's correct af te stellen. Gebruik deugdelijke kabel en vooral niet die schroef RF connectoren. Gebruik zelf waterdichte RF connectoren die je met een pomptang moet sealen.
sattv4iedereen Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Gisteren zag ik bij mijn ouders een gevoelige daling van de signaalsterkte,maar ik denk dat TVV niet enkel de schuldige is.Ook op duitse zenders minder dan 50% kwaliteit op een m7 philips decoder. Maar nu zal ik nog niet gaan sleutelen,want ik vraag me af,of de werking van een lnb niet beïnvloed is door deze verminderde hitte. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jako87 Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Ik heb op de 12722 na de aanpassing zelfs 15 dB met een relatief kleine wave T55. Het is een hoge frequentie, dus gevoeliger voor fouten in de eigen installatie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen