sattv4iedereen Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 Hi, op 23 mei heb ik via de site van tv vlaanderen een vraag gesteld,en daarop een autoresponder gekregen met volgende: Geachte Heer/Mevrouw X,Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: XXXXXWij streven ernaar uw vraag voor 29-5-2014 te beantwoorden.Voor verdere vragen, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen.Met vriendelijke groet,TV VlaanderenAfdeling klantenservice We zijn nu 28 mei bijna 23h,maar geen antwoord mogen ontvangen van hen. Ben ik de enige,of zijn dit er massa's? En aangezien het morgen (toch in belgie) een feestdag is,verwacht ik donderdag 29 mei ook geen antwoord. Ben benieuwd. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jean-marie Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 mijn schotel antenne werkt weer,een expert ,heeft het voor elkaar gekregen,op astra 1 en 3,er was blijkbaar een update nodig,denk van de schotel zelf,theeft met toch weeral 100 euro gekost,ben benieuwd wat het volgende zal zijn,maar veel mag er niet meer zijn of buiten tv vlaanderen.
sattv4iedereen Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Geplaatst: 28 mei 2014 mijn schotel antenne werkt weer,een expert ,heeft het voor elkaar gekregen,op astra 1 en 3,er was blijkbaar een update nodig,denk van de schotel zelf,theeft met toch weeral 100 euro gekost,ben benieuwd wat het volgende zal zijn,maar veel mag er niet meer zijn of buiten tv vlaanderen. Heb je daarvoor gemaild met tv-vlaanderen?Want het is juist de "e-mail" ervaring die ik graag zou willen weten onder de leden die ooit een mail gesteld heeft.Dat er problemen zijn,dat zal wel,net als bij anderen,maar die wil ik in dit topic nu niet lezen,voor er een slotje opkomt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jean-marie Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 ik heb daarvoor niet gemaild met tv vlaanderen,ik doe er geen moeite voor eigenijk,altijd dat veranderen,komt een keer dat het stopt,nu zal het wel de laatste keer zijn.ik heb al verschillende reacties gehoord van geen antword of afwimpelen,ik zat eens op een andere forum en daar zat tv vlaanderen rechtstreeks op,ik stelde een vraag ,en de andere dag had ik toch al antwoord op men vraag van tv vlaandern zelf.ik dacht dat dit nu ook zo was ,maar blijkbaar zit tv vlaanderen hier niet op
Kabeltje87 Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 5 dagen. Normaal duurt het minstens een week voor je antwoord krijgt. Soms zelfs twee weken. En verwacht AUB niet teveel van dit antwoord. Het probleem zal wel bij jezelf liggen. m(Hun klassieke antwoord). De hele klantendienst/helpdesk van TVV mogen ze bij het grof vuil zetten. En toch ben ik nog abbonnee van TVV. Het gras is namelijk niet altijd groener aan de overkant. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
sattv4iedereen Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 Eigenlijk heb je enkel de klantendienst nodig,als er iets schort met de administratie.bvb kaart per vergissing verkeerde rechten gegeven,of uitgeschakeld,of indien er problemen zijn met bepaalde facturen.Soms ook nodig,als je van type abonnement wilt veranderen en dat lukt niet met mijn tv vlaanderen.Als je geen hardware van hen gebruikt (buiten de kaart dan) heb je ze niet nodig als je een hardware probleem van gelijk welke aard je hebt.Want ik kan ook zeggen als er iemand belt,je schotel staat verkeerd,zet u ontvanger eens op fabrieksinstellingen e.d.Maar ik vrees dat ze op mijn e-mail niet zullen (durven) reageren.Daarom heb ik bepaalde gegevens weggedaan,want je weet maar nooit dat die lui hier meelezen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
armanie Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 ik heb daar geen problemen mee als ik iets moet weten stel ik de vraag via de suite op FACEBOOK 1-2 dagen later krijg ik antwoord via mail .gr....... Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
sattv4iedereen Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Geplaatst: 3 juni 2014 Tot op heden 03/06/2014 geen antwoord gehad.Blijkbaar durven of kunnen ze of willen ze niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen