Thumpke Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 abonnement kopiëren? waar vindt ik dat??
Thumpke Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 hallo allemaal ik heb de box nog eens geflasht alles blijft het zelfde maar ik zie nu dat ik 2 lan verbindingen heb en nog steeds wel alle info van de zender maar geen beeld :s op bert visschers wijze whelp
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juni 2014 Moderator Geplaatst: 11 juni 2014 Tja, nogmaals dezelfde vraag, heb je ook je abonnement gecopiëerd, met andere woorden, heb je in de box met de gecopiëerde flash een kaart zitten die je programma's decodeert? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Thumpke Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 Nee die heb ik niet Het is een soort van Dreambox
Thumpke Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 dankje wel pedro maar de (hier) werkt niet bij mij helaas maar ik heb gezien dat men ook met de pc/laptop in de reciever kan om veranderingen door te voeren en dat is niet het openweb gedeelte over het ip adres.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen