Ga naar inhoud


Lokkertjes bij nieuwe abbo's


elrolandos
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Gratis....??

 

Je zaqt er dus gratis 2 jaar aan vast aan dat abbonenement? :D

 

Simpel even rekenen bij Telfort 24,95 per maand betalen voor SIM only zonder telefoon oid. er bij te krijgen.

Bij T-Mobile 19,45 per maand betalen met gratis telefoon. Volgens mij ben je dan toch echt goedkoper uit.

Ten eerste 132 euro goedkoper aan abonnement (moet ik wel 100 minuten inleveren die ik anders toch ook al nooit gebruikte en krijg ik onbeperkt SMS er bij wat ik dus ook nagenoeg niet gebruik) + een S4 mini van pak em beet 250 euro.

 

Als je de telefoon niet nodig hebt heb je gelijk maar zakelijk moet ik een telefoon hebben en zolang ik geld verdien betaald de fiscus daar ook nog eens aan mee. Dus onder normale omstandigheden betaal ik netto ongeveer 10 euro per maand.

Dan kun je stellen dat ik de telefoon gratis heb en voor 10 euro per maand aan belkosten heb of dat ik na 24 maand mijn telefoon heb betaald en 24 maand gratis heb kunnen bellen.

 

En ja over 24 maand hoop ik nog steeds niet failliet te zijn dus heb ik al die tijd ook een mobiele telefoon nodig en dan natuurlijk wel graag voor de laagste prijs en veel lager heb ik nog niet gezien.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ken wel iemand die elk jaar een andere omroep gids heeft, en krant en ook elk jaar van energie leverancier wisselt.

Het duurt wel enkele jaren voordat de eerste krant of omroep weer aan de beurt is dus een zwarte lijst heeft dan eigenlijk geen zin.

Overigens hoe kan het ook bijna anders hij is accountant, dus om het geld hoeft hij het niet te doen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overstappen loont in veel gevallen wel.

Nuon bied momenteel 50% korting op elektra voor een jaar.

Gas is iets duurder maar als je alles doorrekend en van hetzelfde gebruik uitgaat bespaar ik de komende 12 maanden ongeveer € 250,-

Je kan dat natuurlijk laten liggen maar waarom zou ik

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

precies. ik zit dit jaar weer bij nuon, vorig jaar essent, en omdat ik voor nuon een terugkerende klant ben kreeg ik inderdaad 50% korting per kwh. Dat scheelt aardig op jaarbasis. En als het jaar straks voorbij is dan zie ik wel weer waar de goedkoopste energie vandaan te halen is. Maar goed, een lokkertje is mijns inziens een "gratis" ipad die je krijgt van oxxio, en als je dan gaat rekenen zijn ze toch ongeveer een ipad aan kosten duurder dan de concurrentie.

 

Ook dat swappen van leveranciers is eigenlijk te gek voor woorden, alleen om niet teveel te hoeven betalen per kwh of kubieke meter gas. Maar de strekking blijft, niets is te gek voor een nieuwe klant, maar klanten die al jaren trouw zijn profiteren nergens van. Weggaande klanten willen ze ook best wat voor doen, maar als je braaf elke maand betaalt, dan heb je mooi pech...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

... maar klanten die al jaren trouw zijn profiteren nergens van. Weggaande klanten willen ze ook best wat voor doen, maar als je braaf elke maand betaalt, dan heb je mooi pech...

Bij de energiebedrijven zijn klanten die geen één- of meerjarig contract afsluiten het duurst uit. Om voordelig uit te zijn toch maar ieder jaar een contract afsluiten.

 

Toch vreemd dat automatisch verlengen van die contracten niet meer gebeurt: na afloop val je automatisch in het hoogste tarief. Zonder waarschuwing.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...