Ga naar inhoud


Canal Digitaal, augustus 2014 ,SD uitzenden, TV 1-2-3


jade

Aanbevolen berichten

Nu is alles behalve Cameel Digitaal goedkoper...

Je vraagt je eigenlijk af of M7 van die satelliet meuk af wil komen... en wel zo snel mogelijk gezien hun verlies posten

 

Zul je zien dat als mijn pakketoverstap hellemaal goed is gegaan en ik gebeiteld zit de hele sattv in nl wordt opgedoekt :eek:

Hangt er helemaal vanaf.

Had spijt niet te zijn ingegaan op hun digitenne overstapactie waarbij je direct na die actie toch voor een vast bedrag van nog geen tientje de standaard meuk in HD had.

Goed, de helpdesk ontkende die mogelijkheid maar die was er toch echt gedurende enkele weken.

 

Na het opzeggen van mijn abbo alsnog een (betwistbaar) betere deal gehad maar ik moet toegeven dat het nog niet 100% door is ,al denk ik me juridisch wel goed te hebben ingedekt duurt het maanden voordat het al dan niet goed is gegaan met bevestiging.

Juiste zenders, juiste betaling situatie....

 

Vooropgesteld dat het allemaal goed gaat heb ik mijn maandlasten toch naar een niveau kunnen brengen waar de kabelkijkers alleen maar van kunnen dromen.

 

Maar het hangt er dus wel helemaal vanaf wat voor eisen je hebt, als je overstapt naar CDS dan zijn ze vanwege de hardware de goedkoopste niet maar als je al bij CDS zit kun je wel degelijk zo manouvreren dat je bij CDS het goedkoopste uit bent.

Ok, moet je geen regelmatige blikseminslagen hebben en juist wel of niet die ene zender erbij willen.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...