Portuuno Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Betreft Uno met VTi 6.0.8 en externe HDD. Als ik een .mkv bestand afspeel kan ik geen ondertiteling selecteren. Als 1x kort "geel" druk, zie ik wel een schermpje, maar kan er niet veel mee, behalve wat dingen uit/aan zetten. Hoe kom ik verder in dit scherm? De ondertitels zijn wel aanwezig (afspelen op pc). Wie weet een oplossing a.u.b?
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 29 mei 2014 Oplossing Geplaatst: 29 mei 2014 in VTI moet je gewoon >menu< en dan >ondertitels< kiezen. indien de MKV juist opgebouwd is kun je ze oproepen Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
Moderator wiz Geplaatst: 29 mei 2014 Moderator Geplaatst: 29 mei 2014 handige optie hier op dit forum: Klik op het vu+ forum. Rechts bovenaan staat de zoekfunctie dan op "zoeken in dit forum". Dan als zoekargument "subtitles" invullen en kijk eens wat een draadjes je dan kan vinden die over subtitles gaan, wellicht zit er een oplossing bij? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 in VTI moet je gewoon >menu< en dan >ondertitels< kiezen. indien de MKV juist opgebouwd is kun je ze oproepen De VU+ wereld zou er zonder jou toch een heel stuk armzaliger uitzienTonski. Weer bedankt voor het prima antwoord. Ben er uren mee bezig geweest. Wel staat de tekst vrij hoog in het beeld.
Portuuno Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 Heb ik gedaan WIZ, kon zo gauw niets bruikbaars vinden.
Tonskidutch Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Wel staat de tekst vrij hoog in het beeld. dat kan ook aan je beeldinstellingen liggen AV > 4:3 inhoud tonen als > pillarbox of enkel schalen of niet lineair 16:9 inhoud tonen als > letterbox of panscan of enkel schalen maar ik heb geen mkv s om mee te testen....> heb enkel .ts films ciao Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
Tonskidutch Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 (aangepast) ik schreef al, ik kan die MKVś niet testen m.b.t. subtitles sorry en center links of rechts uitlijnen helpt ook niets? zie afbeelding 29 mei 2014 aangepast door Tonskidutch Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen