Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand voor mij een image met enigma 2 openpli en de nieuwste ts media erin.

Ik heb nu een image met daarin ts panel, maar deze is erg onstabiel en crasht vaak.

een stabiele image zou ik erg blij mee zijn :D

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Heb je je box al eens schoon geflashed met OpenPli? TS Media staat niet bekend om zijn stabiliteit en de inhoud ervan is op zijn zachtst gezegd dubieus.

Geplaatst:

nee nog niet geprobeerd.

Maar wil graag 1channel etc kunnen kijken op m'n dreambox, kreeg laatst een tip van een ander forumlid met probeer ts media.

Opzich wel tevreden mee, alleen had te weinig intern flash geheugen dus gooide wat aplicaties eraf en daarna tsmedia erop.

Maar de laatste tijd krijg ik alleen maar groene schermen en tandwieltjes, hij is erg onstabiel.

En lees veel op het forum dat tspanel ook niet echt geweldig is.

( Nog even samengevat: Nieuwe flash > via ts panel, ts media gedownload > flash erg vol, ts panel verwijderd (blijkt dus dat je niet alles verwijderd laat erg veel sporen achter) > tsmedia werkt> kort daarna erg veel groene schermen en tandwieltjes > erg onstabiel

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Heb je een originele box? Wat ik nu schrijf doe ik "in commissie" maar naar verluid is TS-Media meer op zijn plek op clones. Of dat met andere drivers te maken heeft weet ik niet. Heb het maar gehoord (kon nogal wat van die clonen tegen). In de meeste Arabische firmwares werkt het schijnbaar beter (Ramimaher etc.). Maar please correct me if I'm wrong..

Misschien beter om de URL van de kanalen die je wil zien op te schrijven en via DreamEdit toevoegen aan je gewone kanalenlijst..

Geplaatst:

TS-Media werkt goed op dm800se met openpli  4.0 en channel 1 ook maar de subs lopen alleen niet goed mee maar verder perfect.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst: (aangepast)

TS Media staat niet bekend om zijn stabiliteit en de inhoud ervan is op zijn zachtst gezegd dubieus.

Verklaar je nader, wat moet er dan zo dubieus aan zijn?

Hier op een originele DM8000 HD geen problemen met TSmedia.

@topic starter: waarom installeer je TSmedia niet handmatig?

Gewoon open PLI downloaden van hun website, en TSmedia vervolgens handmatig installeren:

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...