pepper Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 (aangepast) Heb 1 van mijn kabels aangesloten op mijn LG tv. Na het scannen van 3 sats blijkt het beeld boven verwachting te zijn. Heb gelezen dat er een editor voor LG-samsung moet zijn, is er iemand die er ervaring mee heeft en soja misschien een paar tips. Is er ook een kant en klare lijst te krijgen. (Goede topic hoop ik) 30 mei 2014 aangepast door pepper groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb een Samsung LE40C679 en gebruik om mijn zenderlijst te sorteren: Samsung ChannelListPCEditor 1.09. De handhaving is een katastrophe in vergelijking met DreamBoxEdit maar altijd nog beter dan het totale gehannes met de afstandsbediening. Degene die dit programma heeft ontwikkeld heeft. heeft van mij geen prijs verdiend. Dan is er nog SammyGo of zoiets. Dit is van Samsung zelf maar heb ik op mijn computer nooit aan het draaien gekregen. Kwam altijd een foutmelding. Dit heeft mij ook totaal gefrustreerd. Je moet wel met een USB stick op en neer rennen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen