dejeeper Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Hallo, Ik ontvang CD via de satelliet. Geregeld komt het voor dat mijn EPG data is verdwenen. In het verleden lukte het nog wel door de decoder te resetten dat daarna de data werd ingeladen maar ook dit lukt niet meer. Via deze data is het gemakkelijk om programma's op te nemen. De afgelopen week diverse opnames geprogrammeerd maar die opnames zijn niet uitgevoerd omdat kennelijk ten tijde van de opname de EPG data weer verdwenen was. Komt deze data met de programma's mee of komt deze data via 1 bepaalde satelliet? Misschien dat iemand het weet. Groet, Cor
vincent1971 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Bij mij werkt de EPG gewoon en dat al jaren. Geen idee welke instellingen je hebt en welke satelliet ontvanger je hebt. Ontvang zelf CD ook per email trouwens. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
dejeeper Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Geplaatst: 31 mei 2014 Hallo Vincent, Bedankt voor je mail. Ik maak gebruik van een CD decoder en ontvang op dit moment de Hotbird - Astra 1 - Astra 2 en Astra 3 satellieten. Ik begrijp niet wat je bedoelt met: Ik ontvang CD ook per Email. Groet, Cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen