Aad7506 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Hallo mensen, Ik heb sinds een week een tweede ontvanger voor de tv in de slaapkamer. Nu merkte ik gisteren dat wanneer ik de ontvanger die al 2 jaar beneden staat uit zet dat ik boven geen signaal meer heb. Wanneer ik deze weer aan zet komt boven ook het signaal weer terug. Beide ontvangers zitten met een eigen kabel aangesloten op de duo lnb van canal digitaal. Iemand een idee?
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2014 Moderator Geplaatst: 31 mei 2014 Het lijkt erop dat de Duo lnb defect is, Je zou om dit zeker te weten de ontvangers even kunnen wisselen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Als het toevallig een duo-lnb is van CanalDigitaal met vier aansluitingen, zou je de andere aansluitingen eens kunnen proberen.
satencom Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 De antenne kabel uit de ontvanger treken, beneden, en kijken of het dan nog zo is wat is het merk van ontvanger, die beneden staat, is het een DM Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Bijna geen andere mogelijkheid dan dat de duo-lnb niet deugt.
satencom Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Ja dat word een nieuwe duo-lnb, zo als Sprietje ook al zegt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aad7506 Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Geplaatst: 31 mei 2014 Ja idd, als ik de kabels omdraai op de lnb dan is het precies andersom. Maar geen nieuwe duo lnb hoor. Gewoon eerder als gepland een triax 88 met lossen lnb's. Maar toch nieuwsgierig wat er dan mis is in de duo lnb
satencom Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Dat is een goed plan ,dat werkt uitstekend ,met goede switch Als je wild weten wat er aan de duo-lnb mankeert zou je hem open kunnen maken ,misschien is er water in gekomen verder zal je er weinig aan kunnen zien Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aad7506 Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 Ja ben zoiezo wel benieuwd wat er nou precies in zit
Sprietje Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Beste AadAls je hem gaat slopen, dan zou ik je willen verzoeken de beschermkap er aan de voorzijde af te halen en dan een mooie scherpe foto te maken recht van voren zodat je de circular ringen en de antennes ziet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen