Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede middag,

Ik wil graag mijn DM800HD se vervangen voor een Xtrend, maar dub tussen een 6500 en een 9500.

Zou/hoeft alleen maar voor Ziggo bedoelt zijn wel tezamen met CCcam.

Ik wil graag de juiste box met de hoogste mogelijke HD kwaliteit.

De TV die erop aangesloten wordt is een Samsung 60F7000 (800 Hz / Full HD / 3D)

Welke zouden jullie mij aanbevelen?

Geplaatst:

Een 6500 heeft een single tuner.  Een 9500 heeft een dubbele tuner.

Mijn voorkeur zou een dus de 9500 zijn.  Vooral als je soms meer dan één programma opneemt, of vrij wil zappen (of kijken naar een ander programma) als je opnames maakt.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Niet beter gaan voor een Xtrend 8000 prijsverschil is maar €20,00.

Ik zelf zit ook nog een beetje in twijfel..mijn Amiko ontvanger is nu al weken in reparatie.

Krijg namelijk het gevoel dat de meeste tijd en ontwikkeling in de Xtrend 4K - 8K en 10K wordt gestoken en niet meer voor de 6500 en 9500(maar kan me vergissen natuurlijk)

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

kabeltje87 & de buurvrouw,

Thx,

Kabeltje87,

Maar ik ga de 9500 niet gebruiken voor opnemen, dus denk dat ie dan wat "overdone" is.

debuurvrouw,

volgens mij is de 6500 wel een betrouwbare box, ik denk dat ik wel voor deze ga.

Geplaatst:

Ik heb zowel een ET-6500 als een ET-9500.  Beiden werken probleemloos.

(de ET-6500 wordt echter als mediaspeler gebruikt en als speler voor gestreamde kanalen vanaf de ET-9500)

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Kogel door de kerk, heb uiteindelijk gekozen voor de ET-6500.

Gisteren alles geinstalleerd, als eerste Openpli 4 erop gezet, maar toen bleek mijn USB Wifi niet te werken, elke een "crash", toen maar Openpli 3 erop geknald, toen deed alles het wel (raar toch), daarna toch maar weer 4.0 erop gezet en nu doet de USB Wifi het wel en verschillende plugins gedownload, zoals CCcam, Cablescan, kanalenlijst etc etc.

De box zit nog niet op de kabel, maar ik merkte op, dat het display op BOOTING blijft staan, maar zodra je bv de menu knop indrukt op de AB, dan veranderd BOOTING wel in MENU.

Kan ook gewoon wel de kanalenlijst en CCcam zien en benaderen.

Mijn vraag dus, heeft dat BOOTING te maken dat de box nog niet op de kabel zit aangesloten en nog geen kanalen heeft kunnen scannen, of heb ik een ander probleem?

Geplaatst:

BOOTING probleem opgelost, blijkt dat het toch te maken had met (nog) niet gescande kanalen.

Een ander issue, bij wisselen van kanaal komt er rechtsboven in een regel te staan voor een paar seconden met een gedeelte van de CCcam lijn.

Wie o wie weet of dit uitgezet kan worden, zo ja waar in het menu kan ik dit doen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...