Ga naar inhoud


Goedkoopste Enigma 2 box?


sjalih

Aanbevolen berichten

dat als referentie nemende zou ik daar never nooit een tweede hands receiver kopen.

daar is het ook al sinds 3~4 jaar als op de beurs <> waarde t.o.v. kostprijs past absoluut niet

 

een VU+ solo met twee jaar op de kerfstok moet je voor 50~75 euro kunnen krijgen

een spiksplinter nieuwe kost 189 euro dus als die 3 a 4 jaar mee gaat is dat een waardevermindering van +- 60 euro/jaar

 

ja dat kan een heel nieuw thema worden maar zo mag men dat wel zien...

 

dat geld voor heel veel apparaten (2 jaar EU garantie) de rest is extreem overdreven en het is de gek die er wat voor geeft

dat is bekend dat apparaten niet lang meegaan je strijkijzer of je wasmachine of je receiver

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Tonskidutch

 

dat kan een solo niet dat kan de solo2 (via de software) en de duo2 (via de hardware)

 

 

Ik heb geprobeert van mijn vu ultimo te streamen naar mijn db 7025 maar het geluid werkte niet, beeld was perfect. Ik heb nu een vu duo2 in gebruik en zou dit dan wellicht wel gaan ? 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste alfred de witt,

jij bent iets heel anders aan het doen dan waar dit basis topic over gaat

 

van VU+ Ultimo / DUO2 naar db ? of DM7025

dat kan in ieder geval meer dan een ding betekenen

 

dat noemt men aankoppelen / mounten om de media opslag te delen

of

dat noemt men remote stream / virtual tuner per LAN om op de dm 7025 zonder antenne toch een beeld te krijgen

of

dat noemt men partnerbox plugin hetgeen een combinatie is van meerdere gedeelde aspecten

 

dat moet gewoonweg lukken, behalve dat de DM7025 geen volwaardige enigma2 HD receiver is

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...