Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 dat als referentie nemende zou ik daar never nooit een tweede hands receiver kopen. daar is het ook al sinds 3~4 jaar als op de beurs <> waarde t.o.v. kostprijs past absoluut niet een VU+ solo met twee jaar op de kerfstok moet je voor 50~75 euro kunnen krijgen een spiksplinter nieuwe kost 189 euro dus als die 3 a 4 jaar mee gaat is dat een waardevermindering van +- 60 euro/jaar ja dat kan een heel nieuw thema worden maar zo mag men dat wel zien... dat geld voor heel veel apparaten (2 jaar EU garantie) de rest is extreem overdreven en het is de gek die er wat voor geeft dat is bekend dat apparaten niet lang meegaan je strijkijzer of je wasmachine of je receiver Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
alfred de witt Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 @ Tonskidutch dat kan een solo niet dat kan de solo2 (via de software) en de duo2 (via de hardware) Ik heb geprobeert van mijn vu ultimo te streamen naar mijn db 7025 maar het geluid werkte niet, beeld was perfect. Ik heb nu een vu duo2 in gebruik en zou dit dan wellicht wel gaan ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 beste alfred de witt, jij bent iets heel anders aan het doen dan waar dit basis topic over gaat van VU+ Ultimo / DUO2 naar db ? of DM7025 dat kan in ieder geval meer dan een ding betekenen dat noemt men aankoppelen / mounten om de media opslag te delen of dat noemt men remote stream / virtual tuner per LAN om op de dm 7025 zonder antenne toch een beeld te krijgen of dat noemt men partnerbox plugin hetgeen een combinatie is van meerdere gedeelde aspecten dat moet gewoonweg lukken, behalve dat de DM7025 geen volwaardige enigma2 HD receiver is Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
D_liver Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 SAB UNIX SOLO is een spark machine, die wel enigma2 kan draaien en dan houdt het ook wel op. Streamen kun je wel vergeten ( zeker HD ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
sjalih Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Geplaatst: 3 juni 2014 Ik heb de knoop doorgehakt en een VU+ Solo HD gehaald. 179 euro (inc. verzendkosten) en twee jaar garantie. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik er wat aan heb. Bedankt iedereen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen